Estore om ons wat bezig te houden...

@Beppie: Ik moet naar Castricum, en heb nu nog een ov en kan dus gratis reizen… :wink: Zodra mijn school stopt, dan zal ik met mijn autootje gaan tuffen…

X

Dat was het, en toen ik aan het typen was dacht ik al, het is een andere, maar ik wist niet meer welke plaats!! Slordig van mij he!
Nou ik zou het dus op mn autootje gehouden hebben en ik heb vrij vervoer voor de trein kun je na gaan. Mijn hubbie werkt bij die club!
We wachten maar af wanneer we thuis zijn vanavond, ik hoop normale tijd, ben al 12 uur van huis om 8-9 uur te werken dus
:wave:

@Bep: Als ik zonder vertragingen kan reizen ben ik om 18.35 uur thuis!! Dan eten en dan ben ik om 19.00 uur klaar. 20.00 GTST en dan is mijn avond al weer een flink stuk voorbij!

X

Ik werk tot 17 uur, en als er bij mij geen vertraging is ben ik rond 18.20 thuis dus. Ik hoop dat het normaal loopt, dan eten we rond 19-19.15 en dan is onze avond al meer dan over de helft, want om 5-5.15 loopt de wekker van hubbie en puber weer af, en geloof me, dan ben ik ook wakker dus:yes:

Nou hopen dat we een beetje drukte nog krijgen gaat de middag lekker hard

@Bep: Waar woon je dan?

X

Hier is alle sneeuw alweer verdwenen…
Vannacht zag ik dat het nog wel redelijk gesneeuwd had. Maar is dus inmiddels weer helemaal weg.
Kheb echt een rot nacht gehad, bah!
Ik wilde S bellen wwas hij in gesprek dus ik bel even later weer, drukt ie me weg!! Dus ik stuur een smsje of hij niet kan spreken ofzo, en wat er was. Krijg ik smsje terug: DONT CALL ME PLS.
Na waar slaat dat nou op??? Dus ik weer smssen waarom niet en wat er mis was, maar nog steeds geen sms terug… snif! kreeg vanmiddag nog wel een redelijk leuk smsje en nu dit???
Maak me toch echt zorgen :frowning:

:eek: Kelebek… wat raar van hem !! Ik zou me ook zorgen maken. Heb je nog steeds geen smsje terug gehad ? ik hoop voor je dat hij snel wat laat horen.

@Kelebek: Ik zou ook balen als ik zo’n smsje zou krijgen! Maar hij bedoeld het vast goed! Misschien kon hij gewoon niet bellen op dat moment.

X

Nee nog steeds niets! Hij is nu wel aan et werk en heeft et dus druk (hij zei ook al in vorige smsje dat hij et heel druk heeft) maar toch… hij kan toch wel gewoon een smsje terug sturen! )smsje is zelfs op de wc te sturen) Hij weet nu toch wel dat ik me zorgen maak, dan kan hij toch wel zeggen ‘je hoeft je geen zorgen te maken’ of ‘het is over’ maar niets sturen is erger.
Zag trouwens wel dat zijn beste vriend al 3x online was geweest, steeds heel kort…maar ik heb mn msn als appear offline.
Bah en dat goedkope ticket dat ik voor ze had gevonden is inmiddels in een 1/2 week tijd verdriedubbeld in prijs!!! :frowning: Getsie ik zie et even niet meer zitten :frowning:
Maar ik wil hem echt niet kwijt!!

Aaah schat ik weet hoe je je voelt. Mijn vriend smst ook weleens een paar dagen niet, en dan krijg ik er weer 60 in 1 week ofzo… Je hebt gelijk als je zegt dat hij op de wc kan smsen… Maar misschien beltegoed op?

X

Volgens mij heeft hij een abonnement (weet et bijna zeker)
Ik ben bang dat hij de afstand toch te ver vindt… De laatste tijd moest et contact steeds van mij komen… Ze zouden wel zo snel mogelijk naar NL komen, zodra er een goedkoop ticket zou zijn.
Pfff ik hoop dat ik het gewoon mis heb en dat er echt iets is. Zijn ouders zouden langskomen, misschien zijn die er inmiddels wel al. Had al ontdekt dat hij erg weinig contact zoekt met mij als zn ouders er zijn…
Nou ja ik moet maar gewoon afwachten vrees ik. :frowning:
Ik wil hem echt echt echt niet kwijt! Heb nog nooit zoveel voor iemand gevoeld als voor hem!

Het zou inderdaad goed kunnen dat zijn ouders er zijn… Tuurlijk wil hij jou ook niet kwijt, anders zegt hij dat wel eerlijk!! Niet al te druk maken, en het komt vast allemaal goed!

X

Cynthia: Woon in Lelystad, reistijd 1 uur!! dus naar het station, en 20 min wachten tot de treinkomt

Rieneke: Wat een toestand!! Hoop dat je snel iets hoort, wat het ook mag zijn, dit is zooooo irri!!!
Sterkte meis

@bep: Ik haat de maandag! Dan komt mijn bus om 11.50 op het station en mijn trein gaat om 11.46 dan moet ik dus elke keer 25 minuten wachten!! Echt irritant!!

X

Ja Cyn die heb ik dus elke dat mijn trein vertrek om 23/53 en ik werk tot 00, loop in 3 min naar het station! GRRRR en eerder vertrekken is geen optie, dan gaat iedereen hier op zn achterste benen staan!! De receptie 10 minuten eerder dicht, bij wet verboden!!!

Ik heb dan wel de mazzel dat ik eerder weg mag, ik ga weg om 17.45 moet 12 minuten lopen en mijn trein gaat om 18.00. Dan ben ik om 18.11 op alkmaar en gaat mijn bus om 18.31… Ook zulke rottijden dus!

X

Ga je dan naar het alkmaar of naar noord?
Moet je ver met de bus dan? Ik ken alkmaar een ‘beetje’(echt een beetje) vandaar.

Alkmaar, en dan richting de Hoef… Zegt dat je wat? De bus is maar 7 minuten… Maar ben te lui om te gaan fietsen haha!!

X

Ja zegt me wat! ok dan ben je dus idd een beetje lui, nou en…
Ik moet 's morgens 5 min fietsen naar het station, en ik neem de auto!! Mij zal je er niet over horen hoor(hihi)

@bep: Haha kijk!! Heel mooi!