Rieneke ik ook niet, hebben ze alleen nog dagkaarten, en dan heb ik niet genoeg cash dus!!! Nou ik weet niet wat dat kost maar daar heb ik geen zin in dus!! Had gister al mijn buks terug gestort om te zien wat een daglot kost, is het niet genoeg
@Bep: Ja dat is echt heerlijk! Ik gooi er altijd van alles op! Van Jan Smit tot Tarkan, en van Westlife tot hardcore haha!! Toch ruimte zat… Gooi er de laatste ook hele cd’s op!!
Ik heb 2 dagen geleden die ladyphone gekocht, van samsung… Mp3, fototoestel, camera… enz. Zit er allemaal op… Dus ik dacht… ik ga ff lekker downloaden, dus niet, moet je weer zo’n bluetooth stick kopen, voor in de computer… En ik heb al niet zo veel geld meer…
Trouwens… Met me moeder gaat het goed, niks aan de hand… ( dat ongeluk ) Alleen de auto is helemaal in een deuk… Dus we hebben nu een leenauto… Ik dacht, we krijgen nu vast een klein autotje… Maar nu hebben we een nog mooiere auto als die we normaal hebben… whaha… Navigatie zit er gewoon automatisch in… Gelijk ff aangezet natuurlijk…
Yoella: Het gaat inderdaad gewoon over een mp3. Nee heb geen standaard Ipod… Ik heb een Sony, gekregen van mijn ouders… zomaar! Heb hem nu sinds december, en ik heb nog maar 1 gigabite vol ofzo haha!!
Pfff kan het allemaal ff niet bijhouden hoor. Ben ik bijgelezen op Veel Plezier moet ik hier nog tig pagina’s. Willen jullie wel 's ff rustig aan doen, Diamond raakt achter hahaha.
Tot morgen… Zoo ik kan morgen lekker uitslapen. Pas heel laat school…en maar 2 uurtjes… FRANKAAA als je nou hier was, mocht ik vrij morgen !! en vandaag ook eerder uit…!! Ik vind het echt jammer hoor… dat je hier nu niet ben…
wwwhhooeehoooee!! Tis eindelijk maart!!
Laat dat voorjaar maar komen, maar met sneeuw zit dat er niet echt in!!
Ik ben deze lange winter, zoooooooooooo verschrikkelijk spuug- en spuugzat!!!
Pff… Ja dat sneeuw en wind echt zoooo erg… Ik heb liever het voorjaar en de zomer… Ik heb me net ook ff ziek gemeld van school, heb geen zin om door de sneeuw te gaan fietsen voor maar 1,5 uur school… ( En nu stop het net met sneeuwen natuurlijk )
Hier in Brabant sneeuwt het nog volop en als ik de lucht bekijk gaat het voorlopig ook nog niet stoppen. Ligt al een aardig pak sneeuw! Hoop niet dat kindlief zin krijgt om een sneeuwpop te maken…:eek:
@Marion: Haha nou dat zit er wel in denk? Woensdagmiddag… Sneeuw… :yes: ja hoor dat gaat goed komen haha!! Ik zit lekker op mijn werk, en het is rustig! Niemand gaat naar buiten door de sneeuw!!
Gelukkig kan je op wereldwijzer, punten scoren!!! Anders duurt de dag ook lang als er niets te doen is.
Roep maar niet te hard, geloof dat je op een reisbureau werkt of niet? Zo meteen komt er een hele invasie, iedereen is het koude weer moe en wil per direct naar de zon…
hier in amsterdam is het net weer begonnen met sneeuwen dus. Ik hoop dat de treinen vanavond normaal gaan, anders hebben we er weer een uitdaging bij zeg maar
Haha ja dat hoop ik ook! Ik haaaat vertraging! En dat heeft mijn trein bijna elke dag! Gister en maandag ook vertraging omdat ze die kabels hadden doorgeknipt tussen Den Helder en Alkmaar…
Cyn: Ja natuurlijk daar heb jij ontzettende last van dus. Nooit aan gedacht!! Ga je met de auto naar Heiloo(toch?) of moet je met de trein? En moet je over een overgang, want dan ben je ook giga de pineut gister en eergister dus