@MiZz: Ik heb zoveel estores omdat ik ontzettend veel dingen op de kalender heb gezet haha!!
X Cyn
@MiZz: Ik heb zoveel estores omdat ik ontzettend veel dingen op de kalender heb gezet haha!!
X Cyn
ja nou lekker dan, ik weet niets om erop te zetten, en dan krijg je helemaal niets dus!!
Nou dan ga ik maar echt shoppen!! Niets leuks hoor, maar gewoon eten voor 3 dagen:(
Het is weer voor een kop thee, een boek, de hoek van de bank en niets doen, dat is de planning voor na het shoppen
Doei:wave:
Annemiek
Is toch ook lekker!!!
X ShopsE!
zo eten in huis, thee klaar, boek in de hand, het gaat gebeuren,
RUST!!!
![]()
zo dames, wat een geklets weer… met mijn estore schiet het dus niet echt op, ben weer veels te druk bezig met andere dingen… ![]()
Aaahh… morgen weer vroeg op… en kan echt niet slapen… Me moeder belde net dat ze een ongeluk heeft gehad… politie erbij enz. Er is niks aan de hand, maar toch kan ik niet slapen…
Kan ik me voorstellen. Is toch altijd schrikken!
ja dat is zeker even schrikken al is er niets gebeurd… t is toch niet echt leuk zoiets…
Ohw bah nee idd, kan me voorstellen dat je niet zo goed kan slapen!
Ik ben al een hele tijd bezig geweest met het maken van een website voor mij en mn vriendinnen en hij is eindelijk BIJNA af!!! ![]()
Ben vet trots
Helemaal zelf gemaakt! Alleen hulp voor een paar technische dingen gehad!
Vet cool Rieneke, ik doe het je niet na dus. Voor dat soort dingen heb ik de jongens!! Ben ik niet van dus!!
Yoella, schrikken hoor!! Gelukkig dat er niets ernstigs is, maar het blijft schrikken. Lees net in een ander topic dat Diamond samen met haar vriend gister een aanrijding van achter hebben gehad! ook zo schrikken dus
Nou iedereen een fijne dag dan
![]()
Wat een rust hier… Ik kan het zomaar vrij snel terug lezen!!
X
Annemiek, ik studeer er dan ook voor, Multimedia en vormgeving. Maar toch die technische prut blijf ik lastiger vinden (ik zit toch meer in de vormgeving
)
Ik mag strax ook de huisstijl en website van het advocatenbureau van K (een van mn beste vrienden in Turkije) ontwerpen!!! Waaahhhh das pas cool!!! Staat VET goed op mn cv! En al helemaal als ik stage wil gaan lopen in Istanbul, wat ik dus wil gaan doen!
Het is hier idd erg rustig! Ik heb nog steeds geen lotterij gewonnen, snif ![]()
Nou ja blijf gewoon loten kopen! komt et vanzelf…zeg ik dan maar
Liefs
Egt wel, Rien, egt vet!! Maar blijft dat ik het klasse vind hoor. Ik heb al 3 avonden zitten klooien om de software en besturing voor mn mp3 speler draaiend te krijgen!! Wat een F***ding!!! Kan er de wereld aan muziek op(20 gig!) wil mn compie dat ding ineens niet meer zien!! Nou ja, ben ook fossiel dat is het vast (hihihi)
Het is idd errug rustig, maar dat komt vast ook wel weer een keer goed, wij blijven bezig toch!!
![]()
Jazeker blijven we bezig!!!
Ik heb ein-de-lijk wat van S gehoord! Nadat ik hem eerst weer een smsje had gestuurd met de link naar de website. Hij zei dat hij het heel erg druk heeft gehad en dat hij vandaag de site eens zal checken ![]()
Het sneeuwt hier!!!
Ohw trouwens Annemiek, heb je de goeie usb aansluiting op je computer (heb er ook niet zo heel erg veel verstand van, maar) je hebt een usb1 en een usb2. Misschien heb je de ene en heb je de andere nodig…ofzo…
Maar nieuwe usb is geloof ik niet zo heel erg duur…
20 Gig!!! Wow! Ik was al super blij met mn 1 Gig mp3 speler ![]()
Liefs
:yes: Ja ik heb idd een usb2 verhaal, vertelde mijn hubbie gister!! Maar verder moet je me er ook niets over vragen dus!!
Goed he, ik was ook al zo blij met die hoeveelheid!!! Kan er bijna onbeperkte muziek opknallen!! Alleen de mensen in de trein zijn er niet echt blij mee(ik ben een metal-liefhebber!!) Ze kijken allemaal ze vreemd mijn kant op, zit daar een fosiele vrouw(bijna 42) met een hoop herrie op haar nintendo ds te spelen!!![]()
Wat er nu allemaal niet goed ging weet ik niet, maar alles doet het nu, en ik heb zitten genieten(had nu lekker mn eigen mee, en niet die van de puber!!!![]()
Groetjes:wave:
Hahahaha wat cool!! Ikheb nu een heel fotoalbum op mn mp3 van Istanbul nog steeds en nog een HELE lading liedjes. Maar hij zit wel helemaal prop vol! Kan niets meer bij…
Liefs
@yoella…jeetje dat zal schrikken zijn ja!!
@reineke…wat leuk ewen eigen website…krijgen we hem te zien als ie helemaal klaar is…?
groetjes
filiz
Ik kan trouwens ineens geen lotterij tickets meer kopen… Hoe kan dat nou???
@Beppie: Ik heb ook 20 gigabite… Echt heeeeeeerlijk!! Dan kan je er zoooveel op knallen! Mensen kijken mij ook altijd raar aan. Een nederlands meisje met turkse muziek haha… Mensen denken ook vaak dat ik een turkse ben, omdat ik zo donker ben haha…
X