Estore om ons wat bezig te houden...

Ik hoop ook lenzen en het bevalt me ook helemaal PRIMA!! :slight_smile:
Heb mn bril bijna niet meer op.
Beppie, heel veel plezier en succes met je lenzen! Wat voor lenzen krijg je? Harde of zachte?

Liefs

@annemiek…wat leuk dat je ze nu eindelijk krijgt!! alvast veel plezier ermee…zal l88 worden de eerste week inzetten en uit halen, houons op de hoogt;)

ik heb die van mij nu 2 maanden…had veel eerder moeten gaan, die dingen zijn zo fijn!!

groetjes

filiz

Ik heb nu ook al ongeveer 4 jaar lenzen ( harde ) In het begin vond ik het heel erg wennen, dat inzetten, uithalen… enz. Dat duurde idd een uur !! :smiley: Maar na een paar weken ben je er aan gewent en gaat het allemaal een stuk sneller. Ik doe ook eerder me lenzen in, als dat ik me bril opzet… Maar nu heb je zoo veel hippe brillen, dat ik soms toch wel me bril opzet… En een bril vind ik soms ook wel leuk, een keer wat anders… Maar Beppie1 nu kan je dus een beetje afwisselen, soms bril, soms lenzen… :slight_smile:

iig als je je lenzen hebt, heel veel succes met je lenzen inzetten en uitdoen…!! :smiley: Want dat is de eerste week nog wel lastig…

Groetjes…

Ik kreeg trouwens ook een smsje van Franka… Niet zo leuk bericht… :frowning: … Ze zegt… Misschien is het wel beter om te stoppen met Os… Ze hadden afgesproken samen te gaan eten in het restaurant in het hotel… ( Hij werkt daar, dus mag daar ook eten… ) Toen zag zij hem eten met 2 oude mensen in het restaurant… Najah, ik kan me helemaal voorstellen dat ze dan boos wordt !!! Ze weet gewoon niet wat ze moet doen… De ene keer hoor ik zulke lieve verhalen, en dan hoor ik dit weer… Ik weet zelf ook niet wat ik ervan moet denken…

Inderdaad knap balen voor Franka! Ze gaat tenslotte op vakantie met het idee zoveel mogelijk tijd met Os door te brengen.
Kan het niet zijn dat hij bang is voor zijn baan? Vorig jaar waren we in een hotel in Kemer en daar was een meisje van het animatieteam verliefd geworden op een gast. Ze had een waarschuwing gekregen van de baas, waren te close geweest in aanwezigheid van gasten en brachten te veel tijd samen door. Als het nog een keer zou gebeuren zou ze worden ontslagen. Werd ook erg in de gaten gehouden. Weet niet hoe streng het er aan toe gaat in het hotel waar Os werkt?
Maar het feit blijft dat ze afgesproken hadden samen en dan is het knap l*llig als hij gaat eten met anderen. Gelukkig voor Franka waren het oude mensen waren en geen jonge meiden.
Hopelijk hebben de lieve momenten toch de overhand deze vakantie en komen ze er samen uit.

Ja, dat kan het ook zijn… Maar zoveel toeristen zijn er nu niet… Allemaal van die oudere… Dus eigelijk zou hij best bij haar kunnen zijn denk ik… Maarjah, ik zal het hele verhaal dinsdag wel horen, ik ben benieuwd… En ze vertelde ook dat ze kan werken daar… Dus ik had terug gesmst… Ga je dat echt doen ? ( Stel je voor dat het gewoon echt niet werkt met Os, en zij zit daar in Turkije, alleen… Ik weet niet of dat zo goed is dan… Maarjah… we zien het wel ) Heb nog geen smsje terug gehad…

Marion… Naar welk hotel ben je geweest in Kemer… ?? Ik ga 8 juli ook naar Kemer, ben daar nog nooit geweest… Wij gaan naar Hotel Le Jardin…

Wij hebben in het spraakmakende Orange County gezeten.

Oww daar hebben kennissen van mij ook gezeten… Dat hotel zit ook vlakbij Hotel Le Jardin… volgens mij…

Voor zover ik op de plattegrond bij Neckermann kan zien ligt Le Jardin in de wijk Kiris. Orange County is meer richting de wijk Goynuk.
Ga misschien in mei ook nog naar Kemer maar dan naar Simena Resort.

ik kan me voorstellen dat het niet leuk is voor franka…zou ook niet zo goed weten wat ik ermee zou doen als ik in haar situatie zat…

hoop dat het allemaal goed komt, miss dat ze elkaar verkeerd verstaan hebben bij het maken van de afspraak ofzo…

groetjes

filiz

Meiden jullie maken me bang hoor met dat uur dat je nodig hebt om ze in te doen dan!! Hoop dat het al met al een btje mee gaat vallen. Ik krijg zachte, omdat ze daar zeggen dat het makkerlijkere zijn ook om aan te wennen.

Wat een rot situatie voor Franka zeg. Kan me voorstellen dat je daar flink zit te balen dan. Nou we gaan het dinsdag/woensdag wel horen dan.

Fijne zondag
Heeft iemand nog leuke tips om morgen leuke dingen te doen, heb zin in iets grappigs

Marion… Dus Kemer is wel een leuk plaatsje om naartoe te gaan ??

Beppie1… Haha… Ik heb harde lenzen, was idd wel ff wennen… Want die voel je gewoon op je oog zitten… Die zachte daar heb je veeel minder last van ( zeggen ze… ) Ik mag ook geen zachte lenzen proberen, want ze zeggen dat je dan noooit meer harde wil…

Idd echt zooo rot voor Franka !! Ze heb de laatste tijd niet echt veel geluk. Ik dacht dat ze eigelijk deze week een hele leuke week ging krijgen, maar dat valt ook weer tegen…

Vannochtend liet me zwager me telefoon overgaan… Dus ik dacht dat hij op msn kwam… Ik rennen natuurlijk… whaha… Nou… duss niet. Hij liet hem gewoon overgaan van ā€œik denk aan jeā€ā€¦ Jaahh tuurlijk is dat ook wel lief, maar ik verwachten toch wat anders…

En nu zie ik opeens dat ik de Jackpot heb gewonnen !!! Yeeaahhh :D:D

mooi zo, dan neem je dus meteen het hele forum mee naar turkije , toch???wanneer gaan we, m’n koffer staat al klaar XXX

Als dat zou kunnen met die eStore… Dan had ik dat wel gedaan jah… Gelijk een huis gekocht daar… en me vriend en me zwager het leger uit gehaald, Door eStore’s te betalen aan de hoge piet daar… :D:D

Dat van die telefoon over laten gaan, dat doen ze dus wel vaker, maar…ik was er vanmorgen om 5.45 niet echt blij mee dus!!!

Maar goed het weekend is weer bijna om, wie gaat er nog iets leuks doen??

Tuurlijk overal in Turkije is het leuk!!! Zijn er vorig jaar 2 keer in Kemer geweest. In mei en in oktober. Vond het plaatsje Kemer niet zo gezellig aandoen als Side, Icmeler of Bodrum. Side heeft de ruĆÆnes en een winkelstraat met hele leuke huisjes. Bodrum de burcht. In Icmeler is de winkelstraat ook heel leuk aangelegd met bruggetjes en zo.
Moet bekennen dat we maar 4 maal het dorp in zijn geweest. In mei hebben we veel excursies gedaan (Kekova, Myra, Demre, boottocht naar Phaselis en Olympos) want moet ook altijd de omgeving gezien hebben. In oktober gingen we puur voor de rust en hebben alleen de jeepsafari gedaan. Zijn toen wel een dag Kemer in geweest toen het slecht weer was. Zijn in het Goynukpark naar een nomadendorp gaan kijken maar dat viel een beetje tegen. Ook was er een dolfinarium in het Marinepark, wilden de show gaan kijken maar het was die middag (zondags) gesloten. Kunt daar ook met dolfijnen zwemmen en mijn zoontje wilde dat graag. Helaas voor hem ging dat dus niet door. Hopelijk dit jaar wel! Er is in ieder geval genoeg te beleven in Kemer en omgeving.

groet Marion

Mmm er wordt niet meer zo hard eStore gescoord…

Ohw ik wil graag naar Turkije!!
De zon schijnt zo lekker mn kamer in, maar toch is et zo koud!!! En er wordt zelfs nog sneeuw voorspeld, brrrrrrr bah!! Ik heb et wel weer gehad met de winter! Geef mij de lente nou maar weer! Of gewoon Turkije :stuck_out_tongue:
Waaaah mis nu alles van Turkije! Wil graag terug naar Istanbul en naar S en K! Waaahhhh mis ze! Zou S zo graag even willen knuffelen nu :frowning:
Hoop dat ze snel weer online komen! Heb een goedkoop ticket voor ze gevonden!!! Ze wilden zo snel mogelijk eens naar NL komen! Heb een ticket gevonden voor de meivakantie, echt RAZEND goedkoop!!!
Hoop dat ze kunnnen!!! :smiley:

Al iets gehoord Rieneke? Ik ken je gevoel, maar hubbie en ik zijn het er nog niet helemaal over eens. Word het half mei en Istanbul of begin juni en dan iets langer en lekker ontspannen??

Nou let’s save Buks vandaag!!
:wave:

Nee heel irritant, ik heb nog steeds niets gehoord. Wel van K, maar alleen een smsje van: ohw wat goed dat je een goedkoop ticket hebt gevonden, maar verder nog niets gehoord van S. Bah snapt die jongen nou niet dat ik zo snel mogelijk een lief smsje van hem terug wil! Hij zal het wel druk hebben…
Nou ja ik denk dat K vandaag wel online zal komen en anders morgen wel.
Pfff mis ze deze dagen echt verschrikkelijk!! :frowning:

Liefs