Estore om ons wat bezig te houden...

Ik had ook niet zo heel veel alcohol op, wel wat, maar was niet dronken ofzo.
Was de hele avond al zo bezig! Ging ik heel hard vals zingen en als mensen me dan aankeken, zei ik dat ik mee ging doen met Idols (heel serieus zeggen ook he! hahaha)
Zegt iemand tegen me: Ik zou het niet doen als ik jou was, ik zou het niet zo aanpakken. Dus ikke: Nee je hebt helemaal gelijk, we moeten het groter aanpakken dan Idols!!! :stuck_out_tongue:

hahahahaahahaha, das echt lachuu. Lijkt me helemaal heerlijk zo idd. Wat je al zei, lekker een avondje lol dus

Nou ben aan het poetsen(niet fanatiek, maar een btje) en ondertussen schaatsen. Zo de laatste rit van Veldkamp!! Ga er maar ff voor zitten denk ik

Ik kijk ook schaatsen terwijl ik aan het werk ben haha sneaky zijn wij he! We hadden dinsdag zakjes chips gehaald hadden we er 5 p.p. leegegeten!

@rieneke: Vette actie van dat zingen hahaha helemaal geweldig! :banana:

X

Men het is ineens onwijs druk bij mij op msn, Mn computer loopt er zelfs helemaal van vast… :expressionless:

Dat is irritant! Dat haat ik echt! Ik ga er ff vandoor, heb onwijs veel gidsen om op te ruimen!

X

Aaaaahhh me vriend smst me net uit het leger !!! Ben zoo blij, nu heeft hij eindelijk een telefoon…!! :smiley:

Franka was net op msn… Het gaat goed met haar en Oscar zegt ze. Maar het hele verhaal hoor ik dinsdag, als ik haar op ga halen. Dan blijft ze hier een nacht slapen… en dan gaat ze weer naar huis… Heb er zooo’n zin in… Toen zei ze… Ik sms je en tot dinsdag !! dus toen kreeg ik precies op dat moment een smsje, dacht dat het Franka was… Maar het was me vriend…!! Zoo onverwacht… ( dan is het nog leuker… )

Sorry… ik moest het gewoon ff kwijt… :slight_smile:

YOELLA!!!Zalig meis, geniet hiervan. En blijf dat smsje lezen he!!

Ahhhhh heerlijk! Ik heb mijn vriend en mn beste vriend vanmorgen ook gesmst, maar wacht nog steeds op antwoord, aahhhh irritant!

Msn is inmiddels weer wat gaan liggen, pfieuw! Vind et ook altijd eg irritant als men ineens spontaan besluit met zn allen op hetzelfde moment tegen mij aan te gaan staan praten…
heb et allemaal maar even afgekapt, ben nu aan et tekenen :smiley:

Cynthia Hoe kom jij ineens aan zoooveeel eStore’s ??

Groetjes…

Door de lotterij te winnen, toch Cynthia?

@yoella…wat super dat ie gesmst heeft…!! fijn om te horen dat het goed gaat met franka en is…

@rieneke…haha je idols verhaal klinkt super!! wat zal diegene waar je het tegen had, dom hebben gekeken…haha

wat kunnen jullie kletsen!! dit is nog erger dan veel plezier welkom thuis!! 1 dagje niet kijken en je mist 10 pagina’s ofzo!!

heb ook onwijs veel zin in de meeting, wil iedereen nu ook wel eens in het ‘echt’ zien :wink:

groetjes

filiz

zit ik nu allemaal e-store te verzamelen…vraag me af of ik er nog wat aan heb ik turkije.

Het gaat door, nog 6 weken en 1 nachtje en dan igg 6 maanden en 3 weken in turkije!!!

Ja joh, en dan win je ook nog de lotterij(alweer!!) Maar dat geeft niet, je mag ze ook weggeven toch(hihihi!!)

Nou weekend, ben benieuwd of het hier dan drukker word, als jullie te veel aan de gang gaan dan ga ik NIET bijlezen dus!!

Doeidoei

ja, die lotterij is toch leuk hoor!!

Yehhhh Yoella! Een smsje van Selman! Cool! Je hele weekend weer goed he lieverd! :wink:

Jaah… Super he !! Nu heeft hij dus eindelijk een mobiel bij zich… ( wel stiekem, maar goed… ) Mijn weekend kan niet beter !! :smiley:

Geweldig begin van het weekend idd!!

Meiden het is gebeurt: IK KRIJG LENZEN!!! Loop al jaren dat ik die dingen wil, mn bril zat ben enzo!! Gister sprak ik mn nichtje en die heeft lenzen sinds deze week, en ik vertelde dat ik ook zoooo graag wil, maar dat die krengen voor mij zoooo duur zijn. Vertelde ze me naar … te gaan, en dan viel het mee. Nou ze had gelijk, dingen opgemeten, en besteld!!! Zo als het er nu uitziet, heb ik ze vrijdag al!!! SPANNEND!! Kan niet wachten!!!
Jullie horen het als ik ze heb hoor

Voor een weekend is het wel stil hoor!! Had jullie hoger verwacht dus

Doei

Hahaha Beppie weet precies hoe je je voelt!! Ik heb ook jaren met een bril gelopen en wat geweldig was het om lenzen in mijn ogen te hebben… De eerste dagen duurde het gemiddeld dik een uur om ze in mijn ogen te krijgen maar dat gaat op een gegeven moment vanzelf, doe nu sneller mijn lenzen in dan dat ik mijn bril opzet!!

Meid geniet van je lenzen!!

LIefs Linda