Estore om ons wat bezig te houden...

Haha: Lekker hoor! Ik heb net een zooitje evenementen op de kalender gezet… en nu heb ik vet veel punten!

X

Johw wat hebben jullie er allemaal een punten bij!!! Ik wil ook!!!

Gewoon de meest onnuttige dingen op de kalender plaatsen!

Heb ik net ook gedaan… Oefeninterlands van Nederlands Elftal enzo haha!

X

nou ik ben er weer hoor, was maar kort, haar kinderen hebben vakantie dus ze moest weer op tijd terug zijn

Hoe doe je dat nu weer?? de kalender bedoel ik
Heb al ff gekeken maar snap er weer niets van, oud zeker!!hihihi

Op kalender klikken en dan 1daagse of meerdaags arrangement toevoegen. Rechtsonderin!
Was het wel gezellig?

X

Ik heb er ook ff een paar bijgezet…whaha

Mmm eens kijken of ik er ook wat bij kan zetten :stuck_out_tongue:

@kelebek: Dan gaat het echt snel met die punten joh!! We halen trouwens het aantal berichten bij Welkom thuis al bijna weer in!

X

@Cyn, ja hoor was heel gezellig, gewoon ff lekker bijkletsen. Is een hoop gebeurt deze week, en dus is het af en toe ff nodig. Echt gezelli doen we maandag, als de kids weer op school zitten en we alle tijd hebben(HIHIHAHA)

Ja we zijn al sneller dan Welkom thuis! Maar je we zijn ook wat uitvoeriger aan et chatten :stuck_out_tongue:

Haha ja maar het gaat soms ook helemaal nergens over… haha :yes:

X

Zoals nu :stuck_out_tongue: maar ja we krijgen er wel punten voor :stuck_out_tongue:

Haha precies… Maar vaak gaan msn gesprekken bij mij ook nergens over hoor!:yes:

maar we moeten dan nog wel eerst 2 hele topics volkletsen voor we gelijk staan aan Welkom Thuis. Maar met dit tempo gaat dat geen maand duren dus

pcies, msn gaat ook gewoon nergens over toch, mijn hubbie noemt het Meer Stom Neuzelen!!

Haha inderdaad… Dat is inderdaad wel een goeie!

He Cyn, waar loop je stage dan?

Hahahaha nee idd msn gaat ook helemaal nergens over! Heerlijk is dat van die stomme verhalen over msn, kan soms zo hard lachen!
Trouwens ik was woensdag dus uit, heb toen ook echt super hard gelachen, begon ook met wild vreemden echt de stomste gesprekken!
Iemand vroeg of ik een houthakker was omdat ik een geruite jas aanhad, zeg ik: Ja! Maar ik ben helemaal in de war! Waar zijn toch de bomen in dit bos??
Gaat ook helemaal nergens over!
Maar wel grappig

ohwww heeerlijk Rien, gewoon lekker slap l*****!!! ZALIG!! Vind/vond ik ook altijd lachuu. Nog als ik weg ben(niet meer vaak, wel intens als ik ga!) dan gaat het nergens over, en niet door drank, ik ben meestal BOB

@Cyn: Is je autootje wel extra lekker naar Castricum elke dag dus!
Nou ik hoor jullie wel, ben ondertussen het huis aan het doen, wat een chaos met 6 katten!! Ga er vast wel aan wennen. En dan ook de 10 km die zo begint, komt allemaal goed