mmmmmmmmm ik wou dat ik die idd had genomen, voor mij geen Mac Torino meer…brrr…tis hier erg rustig moet ik zeggen zeg…
Ja over het algemeen was het vandaag erg rustig hier!
Ik vind vooral de Burger King eten vies! gatver netalsof alles in oud vet is gebakken, bulgh!
Heb trouwens S vandaag niet meer aan de telefoon kunnen krijgen
Zal wel op de gym zijn geweest, dan kan hij zn telefoon niet opnemen, nou ja, morgen weer een poging…
Lijkt me zo cool als ze die vlucht kunnen nemen, dan ziet hij ook eens hoe ik leef ![]()
Oe oe oe (ik lijk wel een aap…) morgen maar weer bellen ![]()
jjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeehhhhhhhhh
ik heb toch een lotery gewonnen!! whahahahahaaa
oh, ik zie ineens dat ik de op een na rijkste ben van het forum, whhhaaahhhaaa, wel opvallend dat het bijna allemaal turkije gangers zijn die rijk zijn. Hahahahahaa. zo nu werken, neit te veel punten verzamelen, want straks loop ik weer achter.
Jaja hoe kom je zo rijk?? Heb je gejat ofzo??hihihi
Ik ben vandaag lekker vrij! WEEKEND!!! Ga jullie wel ergens weer spreken
hoe krijgen jullie dat allemaal voor elkaar???
ikke wil ook
![]()
krijgen we wat voor elkaar, Nur? Dat weekend of die punten??
Oh nee, jij had al weekend toch!!
Ik weet het ook niet hoe ze dat doen dus. Kom ik aan met mn zielige 120 buks!!
@llemaal: Zo ik ben ook weer van de partij, ben aan het werk, maar kom jullie natuurlijk weer lastig vallen!!! haha
X
:yes: Cyn ziet er naar uit dat wij er samen zijn, volgens het lijstje, ik alleen thuis vandaag dus
maar ook zo weer weg, vriendin komt ff bijkletsen gezelli:yes:
@beppie: Dus dan ben ik helemaal alleen :sad: Gezellig weer!
X
ja sorry, maar als ze binnenkomt, dan ben ik weer weg.
nog heel ff en dan komt ze eraan smst ze net
haha gezellig toch! Ik zit met mijn beste vriendinnetje op msn, en we zitten gewoon al weg te dromen voor turkije!
X
Ohwww ik heb daar ook al last van, als ik rondsnuffel wat ik wil/wij willen dan waan ik me er al!!! Heb er ook zoooooooon zin in
Nou ze is onderweg meld me wel als ik weer alleen ben dus, werk ze
Dankje wel! Jij veel plezier met bijkletsen!
X Cyn
Goede Morgen !!
Wie heeft er de loterij gewonnen ??
@ MiZz: Ik denk dat ik ook iets heb gewonnen, had opeens 40 estore vanmorgen haha!
En jij?
X
Ik heb weer niks… ![]()
Maar ik ga door met stelen… :D:D
:jeez: Me reputatie is helemaal weg…