Estore om ons wat bezig te houden...

nou nou, waar zit iedereen?

Het gaat niet meer zo snel hier… Niet zo veel bij te lezen…

Dan kunnen we er alleen maar verandering in brengen !!!
komaan meiden, posten hier !

Johw ik ben dr weer…maar ik ga ook meteen weer slapen :stuck_out_tongue:
Spreek jullie morgen (denk ik) weer.

LIEFS!!

Ja we zitten een btje vast lijkt het wel, willen we geen eBuks mee, of wat meiden??
Ik mag mopperen want ik ben er ook steeds niet(hihi)

Nou kom op vandaag scoren!!!
:wave:

terug thuis ! toen ik in school was, bleek er geen les te zijn !!

Ik had het ook… Had maar 50 min. les…

Gotogot ik was laatst weer uit! Weer allemaal heerlijke onzinverhalen verteld aan vreemden, hahaha!
Had verteld aan een paar mensen in een bar, dat als je op die vlek op et plafond (was een rare ronde vlek achtig iets op het plafond dat leek op een knopje) drukt dat de bar dan een rondje voor de hele zaak geeft.
En sneeuwballen gooien naar omstanders die ook uit waren, echt super leuk!
Maar was ook heel rare avond, ik kwam een jongen tegen met wie et meteen heel erg klikte en we hebben hele avond zitten kletsen (geen onzin verhalen :p) Was echt heel vreemd!!! Deed me wel even twijvelen over S, vooral omdat dat nu niet zo goed gaat. Heb nog steeds niets gehoord (behalve een smsje van K dat S nog steeds depressief is) Maar ik weet wel dat ik voor S wil gaan, maar hij moet wel hetzelfde willen van mij!

Liefs

@Marion: Ja het MOET inderdaad gewoon helemaal geweldig worden!!! En dat huisje gaat er voor mij nog wel komen haha… Nog maar €80.000 euro haha… Ik ga in bodrum zelf kijken, heb toen een huis gezien voor €44.000. zucht won ik de loterij maar!! Dan zat ik hier allang niet meer!

X

Ik heb ook al helemaal plannen voor als ik de lotterij win, op nummer 1 staat een huis in Turkije! Phoe, snel maar weer een lotterij kopen :stuck_out_tongue: Of 2 :wink:

Liefs

loterij ticket bedoel ik natuurlijk :wink:

het stelen is blijkbaar achterwege gebleven :ninja:

Wat is het rustig!!
Waar is iedereen???
Ben ik er alleen vandaag???

HALLLLLOOOOO…

Haha beppie… Het is inderdaad erg rustig!! Nog 30 minuten en dan gaat Franka de lucht in!!!

X

Cyn: ben jij ook zo jaloers?? Ik weet wel dat ze gaat werken enzo, maar toch!! Ik wil ook!!! en al is het alleen maar werken, het is allemaal beter dan hier achter die but-telefoon zitten en niets te doen hebben!!!

Nou :wave:

ja inderdaad, ben heel jaloers, maar ik denk dat ik nederland ook wel zou missen…

Ik zit nu lekker thuis achter me pc’tje turkse muziek te luisteren… Seytan van Ozgun is zo’n lekker nummer!!

x

Ik had het ff heel druk op mn werk, ook erg lekker moet ik zeggen. Zit soms de hele dag een btje niets te doen, en krijg er nog voor betaald ook.
Maar das tegelijkertijd ook heeeeel vervelend hoor, de dagen duren verschrikkelijk lang

Vandaar dat ik best blij was met dit topic. Ik dacht lekker slap kletsen met de meiden en dan gaat de dag weer lekker snel voorbij!!
Maar helaas, niemand, of dan bijna niemand meer

Nou nog 1 uurtje en dan zit de eerste van de 3 dagen er weer op!

Ik zie dat we allemaal héél actief zijn vandaag, dus hou jullie vooral hier ook niet in :love:

Ja wel aktief, maar niet hier dus, snap het ook niet waarom we dat allemaal op: Veel plezier-Welkom thuis/ Turkse muziek hebben gedaan!! Maar goed, kunnen jullie, terwijl ik lekker naar huis ga, hier verder, heb ik weer zat bij te lezen morgen!!

Allemaal een fijne avond tot morgen
Annemiek

OK, komaan mensen, waar blijft iedereen?