Estore om ons wat bezig te houden...

Owww jah… en misschien nog een keer met Franka mee in Mei…
Maar dat ging alleen door als het allemaal goed gegaan was met Oscar enz.
En als me moeder een beetje meewerkt…

Weet nog niet of wij dit jaar gaan. Verleden jaar alleen in mei naar Alaya geweest, in september naar Kos geweest

Dit jaar???Wie weet

@beppie: Kos is ook een heerlijk eiland trouwens!!

X

vond het tegenvallen!!! We waren 12 dagen, en ik was blij dat ik naar huis mocht! Het is klein en we hadden het er snel gezien,

maar ik denk maar zo dat het dit jaar nog ergens Kusadasi word(of Kreta!?)

@Beppie: Ik moet zeggen dat ik er maar 1 week was… En ik me vooral vermaakte met de griekse Gyros!!! Kreta is inderdaad een stuk groter… Kusadasi ben ik nog nooit geweest… Bodrum is gewoon meer mijn ding!

X

Ben ik nog nooit geweest dus, mss iets voor dit jaar. Wilde in de eerste instantie van Kos erheen, maar dat is er niet van gekomen. Maar goed, voor mij is Kusadasi wel een heeeerlijke omgeving dus

En Gyros is voor mij een reden om terug te gaan naar Griekenland moet ik zeggen hihihi

Zo meiden nog 3 uurtjes en dan WEEKEND!!! kan het net ff sneller gaan PLEASE!!!

beppie: ik heb lekker al weekend :wink:

Ik vandaag nog 3, morgen nog 9 en zaterdag weer 9… En dan heb ik pas weer weekend!!

X

jeetje he, sterkte :wink:

Haha ik werk gewoon 6 dagen per week… Alleen mijn zondag is nog vrij!!!

Maar dat duurt gelukkig nog maar een paar weken, dan is mijn stage voorbij. Kan ik hier in vast verband blijven, en zeg ik mijn zaterdagbaantje op! Dus ik overleef het wel!!

X

das pas errrug!!
Sterkte Cyn denk aan je

Jaaa Yoella… ik mis Franka ook! :frowning:

Oeps vorige bericht was voor een ander topic bedoelt! :wink:

Die tijd heb ik gehad, sinds eind verleden jaar werk ik nog 3 dagen, dins-woens en donderdags, van 8.30 tot 5. Lang zat

En dus is het BIJNA WEEKEND!!!

Geeft niets Iris, we begrijpen dat je Franka mist op MSN(hihihihi)

Ze vroeg voordat ze weg ging of ik haar kwam ophalen op Schiphol… Haha… Nu wil ik echt zooo’n grote ballon kopen met welkom thuis erop… :smiley: En dan blijft ze hier slapen en de dag erna naar huis… Maar dat moet nog ff geregelt worden enz… haha… Ze heb toch haar spullen bij der, dus dan kan ze hier ook wel ff blijven…

Wanneer komt ze thuis dan??

Komende dinsdag… :wink:

Dinsdag… Maarjah, ik weet ook niet of haar moeder het zo leuk vind, dat ze eerst naar mij toe komt, hier blijft slapen en dan s’avonds naar huis gaat…