btw ik heb wel een kei gave fiets!! Een gele oma fiets met allemaal bloemetjes… Zo zal eens even flink zeveren…Gna Gna Gna!
Liefs Linda
btw ik heb wel een kei gave fiets!! Een gele oma fiets met allemaal bloemetjes… Zo zal eens even flink zeveren…Gna Gna Gna!
Liefs Linda
Iris… Mis jij Franka ook op msn ?? haha
jullie kennen elkaar das duidelijk!!
shoppen ja dat is ook een goeie alleen is het veel te koud om al die leuke zomer kleren al aan te trekken!!
@Beppie: Dat is die met die schuifdeur toch>? Wat voor kleur heb je gekocht?
X
Haha… Ja van msn enz.
Ik zei tegen haar… Het is hier heel gezellig… !! Kom ook…
Iris… we komen hier om eStore te scoren… ![]()
Hoe is het met Franka?? Laatste bericht van haar was niet echt goed?/
Umzh… Ja ze vertrouwt hem niet helemaal meer…
( Ik weet niet of je dat al gelezen hebt, staat hier ook tussen… paar blz. terug !!
)
En idd… Het is wel beetje koud voor zomerkleren te passen… Maar mijn laptop doet een beetje vaag, als ik hem mee naar mijn kamer neem dan valt het internet elke keer uit, dus ff kijken als ze daar wat voor hebben… En ik ga ff kijken voor een nieuwe bril ofzo… Heb eigelijk altijd lenzen, maar wil ook soms een bril op… en dan wil ik natuurlijk wel een nieuwe…!! ![]()
@Linda: Ga jij dit jaar weer naar Bodrum?
X
@Cyn: een beetje goud/champagne-kleurig! Best cool! Heeft nog voeten in aarde gehad, want toen we haar kregen was het de verkeerde!!! Bloednieuw en gewoon de verkeerde besteld!!! Baalden ze bij die dealer joh!!
@Iris: Gezelli, kom erbij, hoe meer er kletsen hoe meer we reageren, hoe meer eBuks we scoren hahaha
Kom erbij Kom erbij, nu alleen nog reputatie kracht(Oeps)
Zeker wel gaaf! Wij hebben nu nog een peugeot 206 SW> een ijsblauwe… Maar mijn ouders moeten natuurlijk ook weer een nieuwe! Wel balen inderdaad als het niet goed gaat dan! Maar als het uiteindelijk maar goed komt toch?
X
Dat is wel de planning ja, wanneer weet ik alleen nog niet!?
Ik heb ook pas een nieuwe bril gekocht, iedere keer lenzen is ook zo saai!!
Ook een mooie kleur Cyn. Wat voor kleur hebben ze nu genomen dan>
En jij Cynthia?? Ga jij nog naar Turkije??
Een beetje babyblauw achtig… Onwijs mooi! Het dashboard is ook met een baan blauw enzo… Echt super mooi!
X
@Linda: Ja ik ga 16 april naar Istanbul en 5 Juni naar Gumbet… Mijn vriendje opzoeken!! Kan echt niet wachten!
Kus
Pff… Ik ga pas 8 Juli naar Turkije ( Kemer… )
En 21 oktober kan ik pas weer me vriend zien… in Side… Door dat k*t leger…!! ![]()
Gave kleur hoor!! Ben benieuwd hoe dat zit met dat dashboard
Klinkt geweldig, alvast heel veel plezier… Enne dames succes met posten he… Ik ben er weg van tot later!!!
Liefs Linda