Wat is iedereen nog meer aan het doen, behalve posten hier? Ik heb een heerlijk rustig dagje vandaag, lang leve de vakantie!!!
Ik ben heel slecht een computer spelletje aan et spelen :embarrese
Ook al zo’n verslavend spel, mahjong…
Ga strax denk ik even tekenen en koffie drinken ![]()
Ben benieuwd wat jullie aan et doen zijn
ik ben aan het werk dus, maar er is hier bijna nooit echt iets te soen, dus vandaar dat ik zoveel aan het forum kan komen!
Morgen lekker weekend, ohww zoooon zin in
morgen alweer weekend?? ooooooohhhhhh, mijn twee dagen vrij zijn net weer voorbij, mijn werkweek begint nu pas weer. Jaloers!!!
nou er zijn onder ons nog mensen die dus gewoon naar school moeten… ik dus…
hoewel ik momenteel een uurtje aan het spijbelen ben omdat ik te verkouden ben om fatsoenlijk op te letten… maar toch, zo meteen moet ik toch even snel mn huis stofzuigen, strijken enz… en ik heb ook nog een hoop huiswerk dus ik mag over 15 minuutjes weer aan de slag… kom straks natuurlijk wel weer even langs…
Niet jaloers zijn Bloem, ik heb die weken ook gehad!! Maar nu mag ik meer genieten van mijn tijd(en het huishouden doen, strijken, boodschappen…BLEEHH!)
dat is ook zoooo leuk ![]()
hihi mijn pauze ging 5 minuten geleden al voorbij dus ik ga nu toch ook maar aan de slag…
ja ik zit dus op het werk, en kijk alleen nog maar of ik al weer ergens op mag antwoorden!hihihihihihihi
maar ik heb het geluk dat de tijd door mn baas betaald word, dat kunnen de meesten van jullie weer niet zeggen dus
Jezus… jullie praten echt veel joh! Ik ga echt niet al die pagina’s bij lezen hoor haha!!
Mjin auto is echt cool!! :yes:
X Cyn
@Sevgilim: Veeeeeel plezier!
Wat een onzin!!! Gewoon “FF” bijlezen Cyn, grote meid zijn en gewoon “FF” gaan zitten dus!!!
Kunnen we er wat van toch!!!
Nou de ebuks gaan lekker snel zo
maar mn reputatie is, zie ik, nog steeds naar de maan!!! onzinnig stelen wat niet eens lukt, en dan ben je ook nog de klos
Niet eerlijk(of waren wij niet eerlijk??!!)
@Beppie: maar ik ben aan het werk, kan dus niet alles bijlezen he!!
Ik kan je ook geen reputatiepunten geven helaas…
X
Ik ben ook aan het werk, offfehhhh ik zit op mn werk en krijg er geld voor!!!
Het gaat ook bijna nergens over hoor, alleen maar voor de buks!!
Haha… Nou… ik ben gewoon een weekje vrij van school…
Ga straks ff lekker shoppen…!! ![]()
@ MiZz: Ik wil ook shoppen!!! Heb alleen niet zoveel geld meer sinds gister… die auto was behoorlijk duur!
haha! Maar goed ben er heeeeel blij mee!
Kus Cyn
ja dat ken ik Cyn, wij hebben in september een nieuwe 1007 gekocht, en eind oktober een motor!! nou is de bodem van de spaarpot ook errug groot zeg maar!!!
Willen eigenlijk een weekje in mei weg, maar de centjes he, das het probleem dus
De peugeot 1007? Die is leuk!! Mijn ouders hebben vorige week de nieuwe Grande Punto gekocht! OOk leuk hoor!
Ach weet je mijn centjes zijn nog lang niet op, maar heb ook helemaal geen tijd om te shoppen haha
ach de onze ook niet, maar ik wil ook niet dat ze echt helemaal opgaan zeg maar(hihi)
Ja de peugot, en zij is zoooooon heeeeerlijk autootje!!
Die Punto is ook gruwelijk trouwens
Jeetje zeg schiet echt niet op met die punten, moet eens echt wat meer gaan posten en zeveren… Over autos kan ik helaas niet meelullen, ben doodsbang, om zelf te rijden dus voor mij alleen de fiets…
Liefs Linda
Whahah… Yoella… ga je shoppen?! Ik wil ook
morgen nog naar school en dan heb ik vakantie…! ![]()
Heb je het gevonden iris ?
whahaha