Heey huh mag ik ook ineens niet meer stelen??? Er staat ineens: you do not have enough points to perform this action… Heb genoeg eStore en degene van wie ik wilde stelen ook… mmm bah stom ![]()
Maar… het is al bijna half 1 johh !!! :eek: ( pff komt door die eStore !! )
Ik ga maar ff douche en me aankleden…
Ben zo terug… Doeggg Tot zo…
je zou ze…die turkse " grappige" jongens. Als je dan eens hetzelfde probeert, dan krijg je meteen woedende reactie’s. Ik pest mijn vriendje er altijd mee dat ik een van de vele vriendinnetjes ben (zelfbescherming) en dat nu de ECHTE belt. hahahahaaa, vind het zelf wel grappig, doet ie zo vaak bij mij, nou hij vindt het toch echt minder.
Ja die ‘ohw zo leuke grapjes’ van ze! Toen ik bij S was in Istanbul hadden ze ook zo’n “leuk” grapje uitgehaald. S deed alsof (zegt hij achteraf) hij heel erg boos was op iets wat in de zomervakantie gebeurd was, dus fixe ruzie tot half 5 s’nachts. Totdat S zei dat ik maar op de bank moest slapen ![]()
Maar volgende ochtend bij het ontbijt (ik zat er heel zielig en sip bijm had gelukkig niet op de bank geslapen en hadden het wel beetje uit kunnen praten maar toch) zegt ie dat het een ‘donkey joke’ was… Nou ik vond het ECHT niet grappig!!
ik denk dat de reputatie-kracht naar beneden gaat als je wil stelen (is natuurlijk niet zo netjes he?)
Zoals jullie merken post ik ook een beetje meer, ben benieuwd wat ik met die e-points kan doen nl, maar dan moet ik er wel een paar hebben…
jaja om een ‘donkey-joke’ maak je ruzie tot half 5!!! vast!! Ze willen gewoon niet toegeven dat ze fout zitten dus!!
Nou ik denk dat hij wilde uitproberen hoever ze gaat voor hem ofzo
Maar om te lachen, nee das het niet dus
@ kelebek, en toen had je zeker ECHT ruzie?? ik zou dat niet zomaar pikken
je reputatie gaat idd naar beneden als je steelt (zie bij mij en bij Beppie :p) Maar je kan ook weer reputatiepunten geven aan mensen (ja of ontnemen)
maar als mannen 50 zeggen, je weet het, delen door 5 (das 10) maal 3 (30 dus) en daar de helft van, dan heeft ie dus 15 vriendinnetjes, ooit gehad, waarschijnlijk. Maar wat het broertje van oskar zegt, dat boeit toch niet zoveel?? ik hoop dat franka toch een leuke tijd heeft in Turkije. Missy, sms haar maar plat, ze zal het wel nodig hebben denk ik.
he bloem, jij hebt nog wel reputatie!!! gooi ons eens iets omhoog, dan beloof ik niet meer te stelen ok!
Nou ik had geen zin meer in ruzie, maar et was wel duidelijk dat ik het niet leuk vond, maar hij vond het ook al niet leuk meer. Hij zei al was iets uit de hand gelopen donkey joke… nou dat kun je wel zeggen ja!
Maar volgens mij was het helemaal geen joke en zat dat van de zomer hem gewoon echt dwars.
@ beppie, dat probeerde ik ookal, maar dat wil ook bij mij niet echt lukken. Ik kan wel klikken op jullie, maar dan gebeurd er veder gewoon helemaal niks!!
Ik moet echt meer posten, want ik kan helemaal niks met die punten die ik heb…lekker…hoezo verslavend. Tis wel een goeie impuls voor het forum, de mensen met de meeste e-store punten, komen verdacht vaak op het turkije-forum, hahahaha
hahaha ja zeker een nieuwe impuls in de site!
Heerlijk! Lekker verslavend, alleen jammer dat je de punten niet om kunt zetten naar geld ![]()
Of bij elke 1000 punten een reisje naar Turkije ![]()
tja, tis allemaal virtueel he? wel grappig dat iedereen als een gek gaat posten (zei de gek) en waarschijnlijk krijgt de ww veel meer hits en das weer goed voor de reclames op de site enz, enz, enz…erg leuk bedacht allemaal!!
Ja en voor ons weer een leuk tijd verdrijf ![]()
zekers!!!
ga ook ff douchen, moet zo werken
tot later
Douchse! en werkse! ![]()
Tot laters!
nou meiden jullie hebben je keurig gedragen hoor, ik heb ff geluncht maar net 1 pagina!! keurig kan ik het bijhouden hihihi
Ik ben er ook weer !! ![]()
en ik ben er nog steeds ![]()
Heerlijk vakantie aan et vieren ![]()