Nee je kan alleen een bepaald aantal punten stelen als je dat bepaald aantal punten op de bank hebt staan EN als degene van wie je et steelt ook dat aantal op de bank heeft staan… Of doet stelen et echt niet meer…
Heb net heeeeeerlijk geslapen en ben net pas mn bedje uitgekropen ![]()
Was echt gezellig gister, lekker maf uitgaan!
Echt zo grappig
ben je vroeg!! ik zou nog slapen hoor als ik er pas om 6 uur inlag
Ik krijg net een smsje van Franka…
weer niet zo leuk…
heb het weer eens geprobeert, maar ben afgekeurt voor dief
wat is er weer niet leuk dan voor haar?
Ze was vandaag bij de broer van Oscar… Daar hebben ze geslapen… En zij heb een beetje zitten vragen, of het allemaal goed zit enz. Toen zei hij… You ask to much… If you don’t believe me, than it’s your problem… en hij zei ook nog i have 50 girlfriends…
Dus ik had terug gesmst… Als hij echt 50 girlfriends heeft dan zou hij het toch niet zo zeggen ??
MiZz-Stylo0w, wat is er gebeurd met Franka??
Heey Annemiek, je reputatie is ook niet bepaald op een hoogte punt
Ik zal je wel even een reputatiepunt geven ![]()
Hoe doe je dat, kan ikjou ook omhoog helpen!!! Had er vanmorgen nog 30!!
mizz, weet niet, maar ik denk ook dat je het niet zo verteld dan!!
al weet je het bij die gasten nooooit toch!
Dat meen je niet, wat een eikel!! Het is trouwens wel algemeen bekend dat de heren graag overdrijven en het ook ontzettend leuk vinden om hun vriendin op de kast te jagen!! Het klopt ook dat ze er niet van houden als je teveel vraagt!! OOOHHH mannen!!! Doe Franka de groeten als je haar nog spreekt!
Liefs Linda
Ik kan geen reputatie punten meer geven… :S
Het wordt steeds vager hier…
Ja Linda het is ook te erg af en toe, maar je zult maar daar zitten en zo’n L** zegt dat tegen je, en je bent ook nog helemaal gek van die L**
Nou Mizz steek haar maar een hart onder de riem van mij hoor
Jah, ik weet ook niet wat ik ervan moet denken… Zij zei ook al… Ik vertrouw hem niet meer… en hij geeft ook geen sirieus antwoord…
Mannen: can’t live with them, can’t live without them!
Ik denk dat hij dat zomaar heeft gezegd en het waarschijnlijk niet eens meent… Maar het is en blijft belachelijk om te zeggen!
ze houden idd van overdrijven en niet van veel vragen, maar jeetje je kan toch wel gewoon met elkaar praten als je problemen hebt!
Ik hoop dat Franka later deze week nog beter met hem kan praten!
Groetjes!
Ik kan trouwens ook geen reputatiepunten meer geven ![]()
cker het is meer dan erg als je zo’n antwoord krijgt toch!
maar als ze dan daar zit, en nergens heen kan, en hem alleen maar wantrouwt, lekker gezelli
sms haar maar suf, dat ze weet dat we met elkaar aan haar denken!
komt omdat we ze niet meer hebben denk ik
Ja idd!! We denken aan haar!! Bahh wat een k*t antwoord!
Ohw dat zou kunnen idd
Maar die turken hebben ook rare grapjes hoor…!! Toen ik dit smsje las, moest ik gelijk denken aan mij in Turkije… Ik liep toen ook met me vriend en hij vroeg… Do you really love me ? Ik zeg Yes very much and you ? Hij zegt No i don’t love you… Ik schrok natuurlijk… Toen zegt ie… It was a joke askim, you know that i love you very much. ( Haha :bored: erg grappig !!! )