Estore om ons wat bezig te houden...

Jeetje Dinsdag al… Wat zal ze balen zeg als ze terug is! Ik denk dat ik Juni niet eens meer terug wil naar huis…

Wordt nu trouwens lastig gevallen door een turk op msn, die me wil enzo zegt ie… Ga hem zo maar ff blokkeren!

X

Eeyy… Ik kan weer stelen !! :smiley:
Heb net weer 5 punten van WinkelWagentje gestolen…

Ik probeer het niet eens!!! Heb al geen reputatie meer, dus laat maar.

Wie drukt er op mijn ijsbergje, krijg ik weer punten erbij!!!

@beppie: Ik heb het al heel vaak geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar op dat ijsbergje!

X

Hoe kan het dat Vanua zoveel punten heeft?

X

En waarom zet hij alles op ze bank? Dan kunnen we niks jatten!

Dat stelen gaat me echt niet lukken… Ga zo proberen van XandeR te jatten!

Ik ben dr weer!
Was nog heel even weer mn bedje ingekropen, was toch wel erg korte nacht vannacht :slight_smile:
Maar nu weer uitgeslapen en weer klaar om eStores te scoren :stuck_out_tongue:

Ik sliep vanmorgen lekker tot half 11 uit! Moest vanmiddag pas werken… Dus eigenlijk mag ik niet klagen!

X

ik kan niet slapen tegenwoordig. In slaap vallen ok das geen probleem, maar na een uurtje of 5 dan ben ik wakker en kan ik niet meer slapen. Zo ook vanacht, 3 uur klunk, de ogen open en klaarwakker!!!

Nou das dan geen punt, was aanzetten, was vouwen, en voor ik naar mn werk ga is er al weer een hoop in het huis gedaan!!!

Ook weer een voordeel!!!
Nog 30 minuten en dan…HOIHOIHOI

Jeetje beppie heb je genoeg aan 5 uur slaap dan?

ten eerste: hoe kan je estore jatten? snap er niks van weer :smiley:

en wat is in g…naam een ijsbergje?

ben weer eens flink lekerig aan het doen :wink:

@Rieneke: eerst sorry heb gejat bij je, en het is gelukt!!! Voor het eerst, maar 2 keer mis ik ben er weer klaar mee. En NEEEEE heb niet genoeg eraan. Begin ook aardig aan het eind van mn kunnen te komen, dit duurt al een paar maanden dus!!! Maar goed, zo af en toe slaap ik bij, en verder ga ik gewoon langzaam kapot, maar dat kan ook maar 1 keer denk ik

Het komt vanzelf, mijn mamsje had er vroeger ook last van en ineens ging het weer normaal(naar jaren klooieen!!)

Nur, boven aan als je naar eStore gaat, heb je een lijstje, en daarin staat het woord Thief(behoeft geen uitleg denk ik) klik daarop, klik vervolgens op de laatste steler, en alles wijst zichzelf

Onder onze namen staat een groen(als we online zijn) of grijs rondje. Daarnaast staat een soort ijsbergje(weegschaaltje) daarmee kun je anderen reputatie punten geven

Zo weer lekker mutserig alles uitgelegt, nog 15 minuten!!!

Ik bemoei me er ook weer eens mee! Zojuist ook eens geprobeerd te stelen…en ja, gelukt…2 puntjes! Sorry Kelebek :laugh: :laugh:

Welja ik probeer terug te stelen, maar ik kan helemaal niet stelen. Ikheb niet genoeg punten ofzo??? Argh!

Aaahhhhh ik moet snel even banken!!!

He xander, hoe krijgen we nu onze reputatie punten terug, want die zijn we kwijt door het stelen denk ik!

Huh waarom staat er ineens een rode hand met de duim naar beneden bij mij???

Waar???