Ha Von,
Ja ben weer wakker en kon niet meer in slaap komen.
Wat vervelend dat je examen niet zo vlotjes ging, kan altijd nog meevallen, niet dan?
Je verhaal intussen al gelezen. Blijft boeien he!
Ook voor jou truste xxx
Ha Von,
Ja ben weer wakker en kon niet meer in slaap komen.
Wat vervelend dat je examen niet zo vlotjes ging, kan altijd nog meevallen, niet dan?
Je verhaal intussen al gelezen. Blijft boeien he!
Ook voor jou truste xxx
Slaap lekker allemaal!!! Of goeiemorgen!!!
Dikke kus!
Gaaaaap!!
Ik moet er weer uit voor school
bah bah bah haha kon nog wel een aantal uurtjes doorslapen…maar helaas ![]()
Iedereen weg, rust in huis, lekker mn ding doen en dan op de motor!!! Rien go for the guys!!! Ik zou het idd wel weten(hihi)
Laterzz
![]()
@Beppie:
Lekker gefeest gisteravond? De puber was zeker in de 7e hemel?
Voor vandaag, toch veel plezier met het rijden, al werkt het weer niet echt mee.
@Marion: Volledig aan het spacen was hij. Heb hem de laatste tijd niet zoo hyper gezien hihi! 's Avonds zn lievelings kostje gegeten, en we kregen visite. Heb hem richting zn ouders geprobeert te krijgen, maar dat wilde hij niet. Het is hun zoon, hun feestje, maar helaas. Mn ouders zijn langs geweest en het was gezellig!! En ach ja het weer, dat moet ik ook meemaken. Heb tot nu toe echt alleen zon gehad!! Ik kan niet elke week het zondagskind zijn :laugh:
![]()
@Beppie:
Hoe hadden je ouders het gehad in Alanya?
Wil de lottowinnaar zich NU bekend maken aub ? Zie juist dat ik niet gewonnen heb ik ik heb 5 (ja je leest het goed VIJF !!!) Loten gekocht boehoehoehoe…
Heb dus een ander rijk gemaakt ![]()
@Marion: Lekker, mooi weer, en integenstelling tot andere jaren NIETS gedaan. Merkte zondag al dat iedereen meer tot rust was, we hebben een heeeel gezellige moederdag gehad!! Nu nog
21 DAGEN
en dan gaan wij lekker!!! We hebben er errrug veel behoefte aan. Alle veranderingen enzo, ik wil gewoon ff een weekje alleen met hubbie(ja en Cyn en Lin, maar die zijn er niet de hele dag en nacht bij:laugh:!)
![]()
@Beppie:
Is ook een keer lekker om niets te doen, vooral als je de omgeving al gezien hebt. Hadden wij vorig jaar ook toen we voor de 2e keer naar Kemer gingen. Normaal gaan we nooit naar dezelfde plaats terug. Maar was echt toe aan wat rust, was hier al maanden aan een stuk door rennen. Hebben alleen de jeepsafari gedaan, voor de rest alleen het dorp in af en toe. Normaal gesproken absoluut niet mijn ding maar toen was het zalig. Niets moet, alles mag.
Jij mag al lekker aftellen meissie en het is zo juni! Wou dat ik in je plaats stond. En dan het idee dat ik het weekend daar had kunnen zitten. Als ik dan nu naar buiten kijk… Hoop dat er nu voor begin juli een kansje is, al ben ik er bang voor. Zal wel oktober worden. Hebben het in ieder geval nog tegoed. Rustig afwachten…al is geduld niet mijn sterkste kant.
@MAr
Ik blijf voor je duimen want ik gun ook jou de voorpret!! Dat vind ik het leuke van iets vroeger boeken, je kan gaan aftellen, en voorbereiden, en de lol die je al hebt!! Het komt vast, en dan gaan ook jullie lekker naar het vliegveld en lekker genieten!!
Nu eerst maar eens de zon terug hier, en gewoon het gras en de stoelen thuis gebruiken dus
![]()
Dan kijkt het inderdaad allemaal al een heel stuk vrolijker als de zon weer schijnt. Geloof dat het na het weekend weer wat beter wordt.
Als alles door gaat ga ik volgende week weer ff terug in mijn oude beroep. Zoals nu gepland wordt mijn schoonzus geopereerd en mag dan een maand niets doen, werkt niet echt met een kleine van bijna een jaar. Ga dan een paar dagen bij haar ‘thuis zorgen’. Is mijn vrije tijd ook nuttig besteed.
Zo, wat zijn jullie weer goed bezig zeg, en dat smorgens !
100 Reputatiepunten !!!
Goed zo SEV, ik ga vandaag voor de 5 sterren!
@Mar, wat gaan ze precies bij je schoonzus doen?? Is wel fantastisch dat jullie dat voor elkaar doen hoor, is een hele inspanning weet ik uit ervaring, maar dan aan de kant van je schoonzus
![]()
Komaan Mar, we helpen je eraan ! Nog plannen voor vandaag ? ![]()
Ben trouwens benieuwd of ik mn gekochte rep punten morgen kwijt raak!
![]()
Was het al niet langer dan een maand dat je ze hebt aangekocht ? Of gaat de tijd nu echt zo traag ?
@Beppie:
Ze gaan een stukje van de baarmoeder verwijderen zodat alle kwaadaardige cellen weg zijn.