Estore om ons wat bezig te houden 2

Nu al ?? En ze is nog maar begonnen :stuck_out_tongue:

Gewoon niet eerlijk Yoella!!! En wij maar ploeteren!!

Sev, ik heb dan een computer en mag zitten, maar das dan ook alles. Als ik naar het toillet moet en er is telefoon gaan ze al mopperen dat ik niet op mn plek zit!! En eten halen, of pauze, nee is er voor mij ook niet bij!! Ik word even afgelost dat ik naar de kantine mag om een verse boterham te halen en gauw terug op mn plek! Is ook net zo irri hoor!

Nou waar is iedereen verder??
:wave:

PS De puber mag vandaag weer op voor zn theorie! 3 keer is scheepsrecht zeggen ze dus daar hopen we maar op dan!!

Haha… Van 8 tot half 10 vandaag school gehad… :smiley: Super… En morgen ook 2 uurtjes… Donderdag vrij… en vrijdag en maandag ook… ( maar dat heeft iedereen… En dan begint de week weer opnieuw :D:D

( Maar ik moet nu wel ff gaan leren voor me Examen… )

Effe tijd voor een bakkie! Ben zo benieuwd hoe de puber het er vanaf brengt. Hoop dat het nu gaat lukken.

Geniet van je bakkie!! Heb hem net gesproken, is me TE uitgelaten, dus bloednerveus!!! Laten we maar extra aan hem denken, zou een hele last minder in huis zijn, vooral qua onderhuidse spanning(kleine ruzies) denk ik!!

Bep, weet die puber van jou wel dat de hele wereldwijzer voor hem zit te duimen???

hehe vast niet anders was hij nog zenuwachtiger :wink:

Ben er ook!!

x

@Beps: Mijn auto is in de maak… Het ontstekingsmechanisme is defect… Dus die wordt vervangen, en als het goed is krijg ik hem dan vandaag alweer terug!! Nog maar 2.5 dagen werken en dan ISTANBUL!!

x

GEZAKT
Balen

hoeveel fouten nu?

9 balen joh!!
Hij wil zoooo graag!! Maar zolang hij dat theorie-bewijs niet heeft mag hij geen meter rijden.
Nou hopen dat hij naar een andere werkplek gaat, want anders mag hij volgende week geen eens vrij, want dat gaat de uitvoerder daar al ergeren dus!!
HELP hoe komen we deze week weer door?

Jeetje wat balen zeg!!! Hopen dat hij hem de volgende keer dan wel haalt!!
Ik duim alvast!

Wat is het hier rustig vandaag, is er helemaal niemand soms??

ECHT BALEN!!!
:sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:

JOH!! Maar laten we hopen dat zn baas hem vrij geeft volgende week, wss donderdag, zodat hij opnieuw examen kan doen, anders moet hij weer een paar weken wachten!!

Ik vind het ook echt balen voor hem!!! Vind het altijd jammer dat niet iemand anders examen voor je kan doen!!!

x

Ja stelde ik ook al voor, maar hij en ik zien er IETS anders uit, ik denk niet dat ze er intrappen daar(hihi)
Ach hij moet maar gewoon nog eens gaan dan

Eventjes koffie zetten! En ondertussen vlug bijlezen :wink:. Ben nu even gebombardeerd tot kantinedame. Sjouw wat af met koffiepotten en koekjes, soep en worstebroodjes. Zit een beetje tegen, lopen achter op het schema. Denk dat ik straks weer een groot gezin heb met eten. Zijn nu bezig met 7 student-dierenartsen uit Utrecht en wij met 4 man. Dus dat wordt lekker chinees :laugh: .

aaaah lekker zeg… ik wil ook chinees… ik eet macaroni!

x