Goede morgen vroege vogel … hihihi
Halloootjes!!!
Jij kan er ook iets van!!
Moet echt mega leren, en ik heb natuurlijk uitgeslapen(normaal 5 uur, nu over 7enen!!)
Tot straks
![]()
Goeie morgen allemaal!
(Bijna middag intussen…)
Hebben jullie nog leuke dingen in de planning dit weekend? Ik ga heerlijk bijkomen van mn drukke week en vanavond om uurtje of 5 met de trein naar Nijmegen, een verhuisde vriendin van mij geeft en (slaap)feestje. Heb er wel zin in!
Liefs Rieneke
Moest helaas wel :asleep:, moest om 8.15 uur al in het dorp zijn om te gaan voetballen met die kleine. Ze moesten uit en eerst een half uur rijden dus… Maar is wel de moeite waard. Altijd heel gezellig met de ouders onderling. Fanatieke supporters
:D. Jammer genoeg hebben ze verloren vandaag :sad:
Net lenzencontrole gehad… Is het ene probleem opgelost… is er weer een ander… haha… Altijd van die vage dingen heb ik…
Maar heb wel een hele gave bril weg laten liggen…!!!
Zo’n witte van D&G… en beetje fel rood… Echt super gaaf voor de zomer ![]()
Wat heb je voor problemen dan? Ik moest rechts een andere dachten ze, maar of dat nu de vage zicht en leesdingen weghaalt, nee niet echt denk ik!!
Maar ik wil wel die lenzen!!!
![]()
We zitten nu samen, de puber in het boek, ik op de CD te leren voor onze theorie!! Maar hij heeft meer inzicht in het deelnemen in het verkeer op de motor, en ik meer over het verkeer in het algemeen. Levert leuke discussies op dus(not!!) Zo is zo’n puber eigenwijs(of ben ik gewoon dwars en wil ik gelijk hebben hihi)/
We gaan het zien dinsdag!!
![]()
Nou… Ik heb harde lenzen en ik kon niet tegen dat inzet spul en dat spul voor schoon te maken… Dus maakte ze eigelijk heeel weinig school… Nu hebben we dus de goeie vloeistof gevonden en maak ik ze gewoon schoon… Maar nu zit die lens elke keer vast op me oog… ( is een naam voor, maar dat ben ik ff vergeten
) Dus moet eerst ff proberen hoe het gaat met oogdruppels enz. en anders moet ik een paar weken een bril op en dan nieuwe lenzen bestellen…
Goedemiddag kletskousen ! Jullie kunnen er echt wat van! Heb juist gedaan met werken, straks op boodschap en dan direct erna gaan babysitten en ik ben nu al doodop !!!
Yoella wat een ramp!! Ik heb dus zachte lenzen, maar we zijn nog steeds bezig wat de juiste sterkte voor mij is! Ik word ook een btje simpel ervan, heb dus vandaag een lekkere luie dag en mn bril op!!
Sev: Sterkte straks!! Veel plezier met je oppaskindertjes enzo!!
![]()
Ben ook lekker aan het luieren. Gisteren trouwens nog geshopt achter de computer. Had een leuk shirt aan gehad vorige week maar vond de broek die er bij kleurde niet leuk. Keek op de e-shop van dat merk en zag hetzelfde shirt in de aanbieding, 20 euro goedkoper, maar meteen ff besteld. Krijgen jullie meteen de foto erbij, hoeven we niets meer uit te leggen. Heb hem trouwens wel in een andere kleur, antique grijs noemen ze het, is meer grijs-groen.
http://pics.esprit-online-shop.com/Shop/PicDestStyleProduct/Z21694_130.jpg
Ziet er goed uit!! Kan geen plaatjes van mijn shirts van verleden week laten zien, want die heb ik niet(hihi)
Zo maar eens iets aan het eten gaan doen denk ik!
![]()
HE WAT EEN STILTE!!!
Ben ik niet van jullie gewent meiden!!!
![]()
HIER BEN IK !!! Na weinig slaap… Straks verjaardag vieren van mn zus!
Me vriend was op msn…
en hij komt zo weer… :D:D hij is ff eten… Ben zo blij… ( hij zit in het leger )
En hij heeft me “dutch” boekje ook gehad… hahaha
Hij vind het geweldig…
@Yoella: Super joh dat je vriend online is/was… Dan heb je toch een beetje het gevoel dat hij bij je is!!!
X
@ Beppie:
Stilte voor de storm misschien?
@ Sevgilim:
Fijne verjaardag bij je zus
@ Yoella:
Veel plezier op msn, geniet ervan!!
PS: kent hij al wat Hollands uit je boekje?
Sev: veel plezier daar dan!! Feliciteer haar van me ok!!
Yoella: GAAF!!! GENIET!!!
![]()
Aaaahhhh heerlijk gepraat met hem… Hij is zoo’n lieverd… Haha… :love:
Hij vond het echt zo’n verrassing, dat nederlands boekje… Hij vond het zooo grappig… Hij leest het elke keer s’avonds, maar hij vind het te moeilijk… haha… Het is best wel snel aangekomen… 2/3 weken onderweg geweest… Misschien dat z’n verjaardagspost er dan ook nog optijd is :D:D
Lekker blijven genieten dan!! Is zooooo waardevol!!
Zelfs na al die jaren samen kan ik genieten van een paar uurtjes samen en dan lekker en goed kletsen!!
![]()