Estore om ons wat bezig te houden 2

www.cynniej.blogspot.com zo kan jij mijn weblog ook nog lezen :wink:

x

Ja als ik er eens een dag niet ben is het ineens giga-saai he!!! JULLIE MISSEN ME!!! HEERLIJK!!!

Nou ik ben gewoon thuis, van alles aan het doen, hubbie is ook thuis, dus idd Marion, het huis begint er ook weer beter uit te zien!! En de IS is bijna was!!!

:wave:

en ook, wat zou estore zijn zonder onze kletskousen CYnthia en beppie ? Heb jullie gemist, ben al een hele dag thuis en op het werk hebben ze me momenteel nog niet nodig …

Haha erg he! Ik kom echt steeds vaker hier! Mijn collega vraagt ook elke keer wat ik nou weer te lullen heb tegen jullie!! Vertel haar dat ik gewoon veel lol met jullie heb!

x

Vervelend voor je Sev!! Ik heb het best druk!! De boodschapjes in huis, en heeeel hard aan het leren voor mijn motor theorie!! Dinsdag examen!! En ik kan het nog steeds niet genoeg!!!

Maar goed, ik ga er gewoon voor, en ondertussen af en toe hier langs, en de IS opvouwen en ruimen!! En natuurlijk meteen een nieuwe ISmachine vullen en aanzetten!!

Dank Dank !

Liever Ebuks!!!

succes beps met je moto-opleiding ! Kom je ons dan ook eens halen hé ? :wink:

Tuurlijk, maar dan wel met de trein!!!Hihihi
Veel te ver voor een dagje, kom ik meteen 4 weken
HAHAHA

Had nochtans een goeie oefening geweest voor je om helemaal tot in België te rijden :wink:

Cynthia? In slaap gevallen?

Nee gewoon druk aan het werk :wink:

X

Belgie is zo ver niet hoor, hier vandaag goed 2 uur en ik sta in hartje Brussel!!

Maar ik kom vast een keer die kant op hoor!!

Troost je Beps, ik woon aan de andere kant :wink: hahaha, Zeg maar héél dicht bij Frankrijk (15 minuutjes rijden)

Zet onze motormuis gewoon haar turbo aan :wink:

Pcs!!! Geen probleem voor motor-Bep!!!
:wave: en voorbij is ze alweer!!!

Whahaha… Ja hoor onze eigen wereldwijzer-motormuis.

Check me bericht bij Gedichten… Speciaal voor jullie!

x

Zullen we je wel herkennen als je vorbij raast ? :whistle:

Nee, je herkent haar alleen aan haar snelheid!!!

hihihihihihihihi