hey allemaal,
ik heb met de kerst een maand vrij en wil dan eigelijk met een georganiseerde reis naar Israel en Jordanië, voor ongeveer twee tot drie weken, en ik vroeg me af of er iemand hier ervaring heeft hiermee, omdat ik eigelijk niet zo heel veel kan vinden. En alles wat ik kon vinden was in de zomer/herfst periode, dus ik vroeg me bovendien af of het uberhaupt wel een goed idee is om in de winter te gaan… Tips??
Hoi Mirreanne,
ben je inmiddels al wat verder op weg met je zoektocht?
Waarom wil je graag een georganiseerde reis maken? Mijn ervaring is dat Israël gemakkelijk alleen/zelfstandig te bereizen is. (je zou evt. een week een georganiseerde reis kunnen doen, en er drie weken zelf reizen aan vast kunnen plakken).
In Eilat is het in de winter gewoon warm, in het noorden wel koeler, maar niet zo koud als hier.
Hallo, willen een fly-drive vakantie in Israel gaan maken in het najaar van 2012. Heeft iemand goede ervaringen met reisbureaus? Oppenheim Travel lijkt interessant. Wie heeft ervaringen opgedaan met dit reisbureau? Heeft iemand nog goede tips voor een drie daags verblijf in Eilat?