Ervaringen transfer Fiumicino Rome-Civitavecchia gevraagd

Hallo allemaal
Ik ben op zoek naar ervaringen/tips hoe ik het beste met 2 personen en 2 grote koffers plus handbagage van het vliegveld Fiumicino (Rome) naar Civitavecchia (enkele reis) kan komen.
Kan ik beter een transfer nemen met een minibusje/taxi of is de trein een slimmere optie? Ik heb al wat zitten googelen en kom uit op een prijs van vliegveld tot haven van 45 euro pp. met een minivan.
Heeft iemand ervaringen met deze zelfde transfer van vliegveld naar haven? Overigens moeten we na 1 week vanuit de haven Civitaveccia naar een hotel in het centrum van Rome. Ook daarheen willen we een transfer regelen. Alle tips/ervaringen zijn zeer welkom.
Grazie! Caroline

1 like

wij moeten ook vanaf luchthaven naar haven rome 5 juni. is er bij jullie almeer bekend over de transfer. vr, groet. wilma van leijenhorst

Wilma er komen weinig reacties. Wij hebben besloten om een transfer met een minivan te regelen van het vliegveld naar de haven (ongeveer 100 km) Ik heb dat in 2008 voor mijn ouders via internet geregeld en dat is prima bevallen. Er staat iemand op het vliegveld voor je klaar met een bordje met je naam erop en die levert je keurig in de haven af.
Ik heb het via internet inmiddels geregeld en kreeg meteen bericht via mail. Je betaalt ter plaatse (132 euro voor 2 personen) aan de chauffeur.
Op welk schip gaan jullie? Veel plezier!

wij aan 5 juni met de navigator of the seas. fijne vakantie wilma van leijenhorst

leuk ,wij doen dezelfde vruise 1 week eerder, jullie ook veel plezier!