Daarvoor nog steeds heel veel dank!!!
catamaran is een top-hulp voor iedereen die een reis voorbereid naar Argentinië.
hij heeft ons geholpen met tips en adviezen op allerlei het gebied (verscheping, inrichting auto, geld, telefoon en vele andere zaken).
hij heeft bemiddeld en georganiseerd en steeds tot zeer grote tevredenheid.
met plezier schrijf ik een lovende aanbevelingsbrief over/voor hem
en kijk er naar uit, als we binnenkort aan de andere kant van de plas zijn, samen het glas te heffen!
Voor een vlotte manier om van de luchthaven in Buenos Aires te geraken (en ook andersom) kan je nergens beter terecht als bij Catamaran. Voor een zeer deftige prijs ben je snel veilig en wel in de stad.
Ook voor het wisselen van geld kan je bij hem terecht, aan een eerlijke prijs, namelijk de dagkoers (blue dollar).
Wij zijn hem nog steeds dankbaar voor alle hulp die hij geboden heeft
Ja voor jullie was het een mooie tijd Anita en Rudi:foto: en nu staan die twee in de startblokken,kijken er naar uit :dag:
wij ook.
en als reizigers assistentie zoeken tijdens voorbereiding reis naar zuidelijk Zuid Amerika! Catamaran is je man!
En dat lees je dan toch weer graag,
Dan een goede tijd gewenst vanaf nu…:dag:
Heart of Argentina heeft onze vijfweekse reis in nov/dec 2015 door Argentinië en Chili van het begin tot het einde meer dan perfect georganiseerd. Van hotels tot de excursies, precies zoals wij het voor ogen hadden: kleinschalig, voor - zover mogelijk - weg van de gebaande paden met top-gidsen waardoor je dit prachtige land en de mensen écht leert kennen. Vooral de 10-daagse excursie met privé-gids Mariano door het Noordwesten van Argentinië (en Chili) was uniek en een onvergetelijke ervaring!
En omdat alles zo perfect geregeld was, hebben we optimaal van onze vakantie kunnen genieten. We zijn geen kostbare (reis)tijd verloren aan het vinden van hotels, het zoeken naar de leuke excursies etc. Overal was op ons gerekend. In die vijf weken is er helemaal niets mis gegaan! Alles klopte precies.
Daarnaast hebben wij de persoonlijke begeleiding die Heart of Argentina geeft, nog niet eerder meegemaakt! Dé ideale manier om op een individuele basis rond te reizen met te allen tijde twee echte Argentinië-kenners Jan & Lis bij de hand, die je ook gedurende reis waar nodig bij staan en reistips geven!
Dus ga je naar Argentinië, ga met Heart of Argentina (Heart of Argentina Travel | Travel agency Argentina · Custom made trips | Individual trips – Private excursions – Exclusive trip design – Unique travel experiences, sustainable, in Argentina and Chile)!! Een absolute aanrader!! Een betrouwbare, kleinschalige reisorganisatie die in staat is om precies de reis die je in gedachten hebt op maat samen te stellen.
Wij zijn net met Heart of Argentina op een persoonlijke, op maat gemaakte Argentinie reis geweest van 3 weken. Waanzinnig! Heel erg aan te bevelen
Wij hebben ook heel goede hulp gehad! We werden tegen een schappelijke prijs opgehaald van het vliegveld, hebben peso’s bij hem gewisseld en hebben een heleboel tips gekregen.
Ook heeft hij ons geweldig geholpen bij het proces van het kopen van een auto/jeep. Via hem hebben we een goede autoverzekering kunnen regelen en hij heeft een uitgebreide check gedaan (hij bleek monteur te zijn geweest). Super!
We zijn er heel blij mee!
Dat was toch fijn die paar dagen in BA…:dag:
Ja, nogmaals grote dank daarvoor. net als voor al je tips en support op deze reis! Dat was echt heel bijzonder!
Je staat er goed op Catamaran bij Threes… Zij blijft je maar bedanken ![]()
zijn ook heel lang onderweg geweest…,:zon02::zon02:
dat staat hij zeker. en ik raad ook iedereen aan die een grote reis naar argentinie aan het voorbereiden is contact met hem op te nemen.
Ook ter afsluiting van onze reis was het super fijn dat hij er weer was met zijn hulp!
Dank daarvoor en het beste gewenst!
Ook ons heeft catamaran geholpen tijdens ons verblijf in Argentinië! Euro’s wisselen, vervoer van en naar de luchthaven en enorm veel tips en verhalen over Argentinië!
Één tip was bv dat we de banden van de huurauto moesten controleren, overigens is dat overal een goed idee maar met de ripio wegen zeker nodig in Argentinië. Bij het ophalen van de auto bleken de bandjes helemaal op te zijn dus was zeker ook een goeie bruikbare tip!
Avis heeft de auto toen voorzien van vier nieuwe banden waarmee we met een goed gevoel op pad konden! ![]()
Na vele jaren van zelf georganiseerde verre reizen,besloten we in 2016 om eens online te zoeken naar iemand die individuele reizen door Argentinië aanbiedt. We kwamen terecht bij Heart of Argentina Travel, gerund door een Ned./ Argentijns echtpaar en woonachtig in Argentinië.
Via mailcontact gaven wij onze wensen door en al snel werd ons een passend reisvoorstel gedaan.
Zo kwam het dat wij op 2 nov. 2016 vertrokken voor een 25-daagse reis door Patagonië.
Onderweg bleek al gauw dat onze reis prima was georganiseerd. Alle hotels, excursies, vervoer, huurauto’s, enz. enz waren tot in de puntjes verzorgd!
Ook tijdens de reis bleken ze zeer betrokken en zochten af en toe contact. met de vraag of alles nog naar wens was!
Wij hebben een fantastische reis gemaakt, perfect georganiseerd, eentje waarvan we nog heel lang zullen nagenieten.
Na deze geweldige ervaring durven wij te zeggen: Heart of Argentina is een regelrechte AANRADER!!!
Hanneke de Wolf / Elly Hofker
Onze 18-daagse reis naar Argentinië en Chili was een wonderbaarlijke ervaring. Alles was tot in de puntjes geregeld door Tipica Reizen. Het enige wat wij moesten doen was genieten van dit prachtige Patagonië (BA-El Calafate-Torres de Paine-cruise Stella Australis-Ushuaia). Al mijn wensen (en dat waren er wel wat) werden perfect opgenomen in het reisschema. Heel druk was het, maar daar heb ik zelf voor gekozen en geen seconde spijt van . Het maatwerk is een echte troef van Tipica en service wordt er duidelijk hoog in het vaandel gedragen. Bovendien zit de prijs/kwaliteit verhouding goed.
Alle aangeboden excursies waren ons op het lijf geschreven. Niet één was minder boeiend dan de andere. Alle hotels (waarvan sommigen echte pareltjes), de vluchten, de transfers, de huurauto waren prima geregeld. En de 4-daagse cruise van Punta Arenas naar Ushuaia, met stop op Kaap Hoorn, was de max. Jaren heb ik gedroomd van deze reis en maanden ernaar uitgekeken. De verwachtingen lagen dus hoog, maar werden meermaals overtroffen. Ik ben blij dat ik met Tipica Reizen in zee gegaan ben om mijn droom in vervulling te laten gaan. Jack, ik weet je te vinden voor mijn volgende trip…
Dag allen!
Aangezien ik het land nog niet zo goed kende hebben we eerst (vrij veel) informatie gevraagd aan Heart Of Argentina Travel . Ik heb talrijke mails gestuurd naar Jan en steeds héél snel antwoord terug gekregen, geen enkele vraag is hen teveel!
Jan werkt nadien een volledig programma uit naar persoonlijke wens en houdt rekening met je budget. Ik moet zeggen, voor het budget dat wij voor ogen hadden hebben we zeer leuke en mooie accomodaties gekregen.
Na het voorstel van Jan zijn we zelf over gegaan op het boeken van onze binnenlandse vluchten.
Ook de excursies geregeld door Heart Of Argentina Travel waren van de eerste tot de laatste allemaal perfect geregeld. Toch wel meerdere “wauw”-momenten tegen gekomen.
Halverwege onze reis was een tussenvlucht van ons afgelast en waren we gestrand in Cordoba. Alhoewel Heart Of Argentina Travel niets met onze binnenvluchten te maken had, zijn ze zelf ook direct in actie geschoten en hebben ze al het nodige gedaan om ons uit de nood te helpen! Ze zijn dan ook op ieder moment bereikbaar en ook buiten de kantooruren krijg je steeds snel antwoord.
Ons reisschema ga ik hier niet volledig uit de doeken doen, want anders blijf ik vertellen… ![]()
In ieder geval, we hebben er een prachtige reis opzitten en we hebben nog geen moment spijt gehad dat we voor Heart Of Argentina Travel hebben gekozen. Ik kan deze organisatie aan iedereen aanraden!
Ook krijg je voor je vertrekt een infobrochure mee, die héél handig is gedurende je reis door Argentinië.
Jan en zijn vrouw (een Argentijnse) wonen zelf ook in Argentinië en zijn dus van alles perfect op de hoogte.