Vraagje; weet iemand, uit ervaring of iets dergelijks, hoeveel het ongeveer kost om met het vliegtuig van Quito naar Lima te vliegen. (of waar ik info over vluchten binnen zuid amerika kan vinden) Kan ik dat het best daar organiseren, of is het beter om in mijn vliegticket hier een andere vertrek plaats te nemen dan waar ik ben aangekomen. Het kost iets van 150 euro meer namelijkā¦
Het zou best kunnen dat je duurder uit zult zijn met het kopen van een internationale vlucht daar . Die zijn al gauw meer dan ā¬200 (retour dan wel. enkele reis weet ik niet, maar zijn bij vliegtuigen vaak niet echt goedkoper)
Een andere optie is (maar kost je wel meer tijd) om een binnenlandse vlucht tot vlakbij de grens te nemen en dan de grens over en per bus of taxi naar Tumbes om dan met een binnenlandse vlucht verder te gaan naar Lima.
Maar, de bus is ook zo slecht nog niet hoor en als je wilt kun je met anderhalve dag in Lima zijn,
hoi
ja de prijzen verschillen nogal , ook afh van het seizoen. mijn vader betaalde laatst bijna $300 maar dat is uitzonderlijk veel. gemiddeld zou het iets van $200 zijn denk ik. maar ik sluit me aan bij marcel, bijv 2 binnenlandse vluchten is al stuk goedkoper (binnenlandse vlucht is iets van $70)ā¦
helemaal met de bus NOG goedkoper natuurlijkā¦
ow als je vliegt moet je ook nog luchthaven-ik-verlaat-het-land-belasting van $25 betalen. (bij een retour moet je dat zelfs 2x betalen)