World Ticket Center is een van de grootste vliegticketaanbieders van Nederland. Al 25 jaar ervaring en de scherpste prijzen. Wij vergelijken de laagste tarieven van alle maatschappijnen en bieden de klant de beste prijs. Gekozen als goedkoopste aanbieder door de Volkskrant.
Vorig jaar wilde ik 4 tickets naar Sri Lanka boeken. WTC had wel een redelijke aanbieding. Nadat ik alles had ingevuld, ben je wel een half uur zoet mee, kreeg ik het eindbedrag te zien, kwam er zomaar 200 euro aan administratiekosten bij. Toen waren ze meteen weer de duurste aanbieder.
Uiteindelijk heb ik dus ergens anders de tickets geboekt
Vorig jaar wilde ik 4 tickets naar Sri Lanka boeken. WTC had wel een redelijke aanbieding. Nadat ik alles had ingevuld, ben je wel een half uur zoet mee, kreeg ik het eindbedrag te zien, kwam er zomaar 200 euro aan administratiekosten bij. Toen waren ze meteen weer de duurste aanbieder.
Uiteindelijk heb ik dus ergens anders de tickets geboekt
ze waren de enige in nederland die mij aan een round the world ticket konden helpen die startte in Londen en daardoor dus erg goedkoop was.
Hoewel je bij vlagen geen tot slecht antwoord krijgt als je ze belt…en te pakken krijgt. ben ik toch redelijk tevreden. Wanneer je de juiste persoon maar aan de lijn hebt!
En ik hoefde dus niet moeilijk te doen met zoeken naar een buro in de UK en internationaal overboeken
voor ander vluchten zal ik ze niet gebruiken want die kan ik zelf vaak goedkoper vinden
World Ticket Center is niet klantvriendelijk en ze schuiven alles door naar de luchtvaartmaatschappijen en als je ze opbelt word je uitgelachen .ik raad iedereen af om via hun te vliegen
Iemand anders nog ervaringen met deze maatschappij?
Ik lees allemaal slechte reacties maar tot nu toe wordt ik perfect geholpen en te woord gestaan. Op de mail heb ik over het algemeen binnen een dag reactie, laatst belde ik met mijn contactpersoon over een boeking, ze werkte echter maar tot 5 uur en het was al 20 over 5 én ze was in gesprek. Ze zou mij dus later terug bellen. Wordt ik om 6 uur alsnog terug gebeld!!
Dus ik ben beniewd of er nog meer ervaringen met dit reisbureau zijn??
Ten eerste maken ze gratis een vrijblijvende offerte voor je aan. Het contact dat ik heb gehad via de mail en over de telefoon was altijd vriendelijk. Ze dachten ook echt met me mee.
Ik heb heel internet afgezocht naar de goedkoopste tickets naar Caracas in Venezuela en echt wekenlang iedere dag gekeken bij álle ticketcenters die op internet te vinden zijn. En world ticket center was echt het goedkoopst.
Ook waren zij de enige van alle Nederlandse ticketcenters die mij konden helpen aan een binnenlandse vlucht van Caracas naar Barcelona. Het enige nadeel daaraan was dat die binnenlandse vlucht in verhouding erg duur was. Maar dat komt doordat er dus geen ander Nederlands ticketcenter te vinden is die dat ticket kon geven.
Tip voor als je gebruik moet maken van binnenlandse vluchten is dus: Boek binnenlandse vluchten via een vliegmaatschappij in dát land zelf en doe dat niet bij een Nederlandse maatschappij ;).
Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met het boeken van reizen bij World Ticket Center.
Recent hebben wij bij WTC, na lang en actief zoeken een reis geboekt naar Kaapverdië. Nadat WTC de beschikbaarheid bevestigd had, hebben wij alle gegevens doorgegeven. Ons werd toegezegd dat de link voor de betaling zo spoedig mogelijk zou worden toegestuurd, zodat wij het bedrag netjes konden overmaken. Echter werden wij na ongeveer een half uur teruggebeld met de teleurstellende mededeling dat de reis toch niet meer beschikbaar zou zijn. Jammer dus, maar WTC kon er volgens hen niks aan doen.
Vervolgens hebben wij snel een nieuwe reis gezocht; dit keer naar Portugal. Een mooie accommodatie en netjes verzorgd. Na geboekt en netjes betaald te hebben, waren we eindelijk klaar om op vakantie te gaan. Helaas zouden we korte tijd later, met onze neus in de boter vallen. Opnieuw werden wij gebeld dat de reis niet meer beschikbaar zou zijn. In een paar uur tijd, presteerde WTC het om twee reizen af te zeggen.
Een verzoek vanuit onze kant om in een passende oplossing te voorzien werd met grote moeite overgenomen. Echter was het resultaat bedroevend en toonde WTC geen enkel begrip in deze situatie en bracht een bedroevend tegenvoorstel uit. Begrijpelijk, konden wij hier niet op in gaan. WTC wees met beschuldigende vinger naar de touroperator en gaf zelfs ons de schuld dat wij een mannelijke collega continue en expres uitgemaakt zouden hebben voor een zij. Iets waar absoluut geen spraken van was. WTC zou als bemiddelaar zijnde, hun verantwoordelijk moeten nemen!
Nog steeds in het bezit van ons geld, verzocht WTC ons af te wachten tot morgen wanneer zij het geld zouden terugboeken. Vervolgens verbrak men de verbinding. Waarschijnlijk beschaamd geworden van hun eigen gedrag en enigszins gefrustreerd van ons aandringen op een passende oplossing.
Wie heeft hier ook ervaring mee? U kunt contact met mij opnemen.
Afgelopen zomer heb ik de terugvlucht vanuit Bolivia met een tweetal tussenstops naar huis gemist. Hierdoor kreeg mijn ticket een no-show kenmerk en verviel het hele ticket ondanks dat ik honderden euro’s betaald heb. Daarbij komt nog dat er waarschijnlijk toch iemand op de wachtlijst stond en de stoel dus gewoon betaald is. Dat is nog niet het ergste van alles. Je wordt direct door WTC doorverwezen naar de airline die op zijn beurt weer de vinger wijst naar WTC. Er werd totaal geen moeite gedaan om iets te regelen met de airline voor een gereduceerd tarief. Daarbij werd ook direct de voorwaarden aangehaald dat ze hiervoor niet aansprakelijk waren. Daar hebben ze dan wel gelijk in maar een stukje service kun je wel verwachten.
Vervolgens probeer je de luchthaven belasting terug te krijgen voor de vluchten die je niet hebt gebruikt. Ook hier weer hetzelfde verhaal. Geen medewerking maar passief op vragen een reactie geven en daarbij €75 in rekening brengen.
Kortom prima prijzen maar als er problemen zijn geven ze niet thuis (Ryan Air achtige praktijken). Ik boek voortaan direct bij de airline want die paar tientjes die je op een ticket van €1.000 of €1.500 meer betaald zijn procentueel ook te verwaarlozen. Daarbij wordt je vervolgens in ieder geval niet de speelbal tussen 2 organisaties naar elkaar gaan wijzen.
Mijn huidige ervaring met WTC is zeer positief, uitstekende service!
Zo hadden ze bij WTC al een gratis offerte op maat voor mij gemaakt, waarbij ze zelf ook goed mee dachten en goede alternatieven boden.
Dit alles voor ook nog eens de beste prijs die ik online kon vinden.
Maar het beste komt nog.
Op de dag dat ik de nota kreeg, ontving ik per email een kortingscode voor online boekingen, dus daar maar eens naar informeren…
De dame die alles voor mij had geregeld, kon mij vertellen dat ze na overleg met haar leidinggevende, mij ook die korting mag aanbieden.
Dus voor nu een dikke + voor de service van WTC!
Als de reis nou ook nog probleemloos verloopt, komen we hier zeker op terug.****