Ervaringen met Vamonos Travel

Hallo,

Wij zijn op zoek naar mensen met ervaringen met het reizen via Vamonos Travel in Amsterdam. Het enige wat we op internet kunnen vinden is één negatieve reactie. Wij willen met ons gezin een rondreis gaan maken door Brazilie .

Alvast bedankt voor de reacties

Hoi,

Wij zijn met Vamonos naar Ecuador en de Galapagos eilanden geweest en dit was goed geregeld. Wij hebben een individuele rondreis geboekt, dus alleen de hotelletjes lagen vast. Het transport moesten we zelf regelen (maar dat was allemaal niet zo moeilijk). De hotelletjes waren schoon, goed (op een na) en kleinschalig.

2 likes

Ik heb 2x geboekt bij Vamonos omdat ze de goedkoopste waren. (en weet dat ik uren en uren het internet afstruin voor de goedkoopste reis).

Voorheen hadden ze mooie startpakketten, maar die staan niet meer op hun site. Als je contact met ze opneemt kunnen ze dit nog wel regelen.

Ik vind hun website uitermate slecht, maar ik ben tevreden over de geboekte reizen en zou er in de toekomst best weer boeken.
Je kunt ze het beste gewoon even mailen wat de mogelijkheden zijn.

Hoi,

ik heb 2x individueel gereisd met Vamonos reizen. De eerste keer naar Ethopie de 2e keer naar Argentinie /Pategonie. Geweldig alles heel goed geregeld binnenlandse vluchten, hotels enz. wij hoefde alleen te genieten. Goede info. voorafgaande de reis. Er wordt rekening gehouden met individuele wensen en ook kregen wij goede tips. Heel professionel en kundig allemaal.
Ik zou Vamonos aanbevelen als u een indiviuele reis wilt wat mij voorkeur is. Groepsreizen ben ik o.a. beu.