Mijn vriend en ik willen graag aanstaande zomer een rondreis maken door Peru. We zouden graag toch een groot deel geregeld willen hebben omdat we nog nooit een volledige zelfstandige rondreis hebben gemaakt (steeds deels geregeld) en omdat we geen van beiden al in Zuid-Amerika zijn geweest.
Ik had wat zitten rond kijken voor reisorganisaties en dacht in eerste instantie aan Koning Aap, nu na veel negatieve ervaringen te horen/lezen ben ik van plan niet te boeken bij deze organisatie en zo ben ik bij TerraMundo uitgekomen.
We zouden een individuele reis boeken, met enkele excursies in groep (onvermijdbaar blijkbaar).
Heeft iemand ervaring met de reizen van deze organisatie (maakt niet uit wel land maar Peru zou zeker handig zijn!)?
Ik ben 2 keer met ze op stap geweest naar Peru en naar Argentinie. Allebei de keren is het heel goed bevallen. Na het eerste voorstel heb ik het één en ander veranderd en dat is geen punt voor ze. Ze zijn niet zo duur en alles was heel goed geregeld!
Groetjes en veel plezier waar je ook uiteindelijk terecht komt!
Hebben jullie inmiddels al een besluit gemaakt? Wij overwegen namelijk zelf ook om een een vakantie te boeken bij TerraMundo. Wij willen zelf graag een rondreis door Peru en Bolivia maken.
Wij zijn ook met Terramundo op stap geweest. Niet naar Peru maar naar Bolivia.Leuk programma en heel betaalbaar. Alles liep op rolletjes. Prima organisatie.
Hoi allemaal
Wij zijn druk bezig met een reis van een maand door Peru en Bolivia met Terramundo.
We vertrekken 22 september.
Heb jij de knoop al doorgehakt Kelly? Zo ja wanneer ga jij dan?
Groetjes Marion