ik en mijn man zouden graag volgend jaar in groep een rondreis maken Peru en Bolivia , daar wij alle twee rond de 60 draaien willen we het liever niet meer individueel doen , 't is voor ons de eerste keer in groep dus hopelijk valt dat wat mee .
Er zijn maar een paar maatschappijen die deze reis aanbieden : koning aap , shoestring en nrv , deze laatste lijkt mij het beste programma te hebben en geeft mij het meeste vertrouwen , heeft iemand hier ervaring met deze maatschappijen ? of iemand tips waar ik op moet letten of zo ,
Het is altijd al mijn grote droom geweest om ooit naar Peru te gaan en dan vooral de Machu Picchu , daarom zou ik het zo erg vinden moest het fout lopen ,dus alle raad en hulp is zeer welkom
Welkom op Wereldwijzer, Moesje.
Peru en Bolivia, wow, mooi vooruitzicht …
Zelf heb ik geen ervaring met de door jou vermelde reisorganisaties. Je zou eens kunnen rondkijken op Ervaringen met reisorganisaties, ook al zijn de ervaringen daar niet altijd recent.
Of de zoekfunctie van het forum gebruiken. Het ingavevakje vind je bovenaan elk scherm onder de menubalk (Zoek in 1 miljoen reisberichten…).
Ineke 55 en LineCbedankt voor de reacties , ben dan ook eens gaan zien bij de ervaringen met reisbureaus , de meningen over NRV zijn wat verdeeld maar toch niet echt positief ,
dan toch nog wat verder zoeken ?
Ik ben zowel in Peru als in Bolivia geweest. De reis naar Peru is vrij lang geleden, dus is een oordeel over de reisorganisatie niet meer betrouwbaar.
Naar Bolivia zijn wij met Koning Aap geweest. In 2015. Het vervoer was onder de maat.
Toch raad ik je aan om niet naar beide landen tegelijk te gaan. Als je het apart gaat zien, dan zie je van elk land gewoon veel meer. En dat is zowel voor Peru als voor Bolivia zeer aan te bevelen.