Ervaringen met Panorama Hotel Alanya ****

Ligging: Dit moderne hotel ligt direct aan het strand midden in Alanya. Op 400 m afstand ligt het centrum.

Faciliteiten: Een receptie, buffetrestaurant, a la carte restaurant, beach/snackbar, poolbar en panoramabar, speeltuin, zwembad met kindergedeelte, ligbedden en parasols. Kapper, verschillende winkels, een TV ruimte en animatie.

Kamers: Kamers zijn verspreidt over verschillende gebouwen en voorzien van huurkluisje, airco, TV, radiokanaal, minibar en telefoon. De badkamer is voorzien van toilet, bad of douche en haardroger. Alle kamers zijn voorzien van balkon met zitje. De kamers in het A-blok liggen direct aan het strand. Blok B is door een straat gescheiden van Blok A

Sport: U kunt gebruik maken van tafeltennis, tennisbaan, biljart, volleybal, fitness en verschillende watersporten aan het strand.

http://www.panoramahotel.com.tr/

http://www.panoramahotel.com.tr/en/images/main_w/83/panorama_83.jpg

hey Eylem ,

Ik ga in september voor het eerst naar Het panorama hotel .
Ben er nog nooit geweest maar elke jaar liepen we er wel langs en vonden we het al mooi haha . Wij gaan all inclusive weet jij wat hier allemaal toe behoord ? behalve het eten dan bedoel ik meer op het strand de strandbedjes en kussens voor de strand bedjes en eten en drinken op het strand . hoevaak ben jij in het panorama hotel geweest ?

GR Desiree

Ik ben er nooit geweest :D. Maar het staat heel goed bekend hoor, maak je geen zorgen!

ik maar me absoluut geen zorgen hahahah meer ben nieuwd naar de ervaringen van andere mensen :smiley:

wie kunnen er meer uitleg geven over de panorama hotel kwa eten schoonmaak en misschien wel min punten???

groetjes dea

hey,

Ik ben vorig jaar in augustus naar het panorama hotel geweest op basis van all in.

Het eten is echt super ontbijt heel veel keuze veel verschillende broodjes veel beleg. ook worden er soms pannekoeken gebakken en ommeletten. De lunch is ook goed zowel in het hotel en op het strand en bij het zwembad genoeg keuze en erg lekker . Het avond eten is zeer gevarieerd er is echt voor ieder wat wils. elke dag hebben ze wat anders en dat wordt dan de week erna weer herhaald maar erg gevarieerd en lekker het eten is ook warm/heet dus gewoon goed. veel gaat ook met handschoenen aan dus ook erg hygiënisch.

Kwa schoonmaak is het ooks erg netjes elke dag schone handdoeken. wordt zeer netjes schoongemaakt en het rijkt heerlijk in je kamer als ze weer langs zijn geweest.

Met andere worden een super goed hotel !!!

als je nog vragen hebt stel ze maar hahaha

GR Desiree

1 like

heey desiree

dank je wel voor je antwoord dit is wat ik wou horen top dus gewoon nu nog het weer
in eind mei mee zitten dan is het helemaal top

zijn jullie ook nog buiten de deur wezen eten een keertje?

zijn de prijzen nog steeds goedkoop in alanya of is het allemaal duurder geworden?
hoelang is de transfer van antalya naar het hotel?

nou nog meer vragen dus hihi sorry

groetjes dea

Heey Dea,

Hahaha maakt niet uit hoor deze site is voor vragen dus ik beantwoord ze graag voor je :D.

Ik bedenk me ineens 1 minpuntje als je all in gaat mag je 1 keer gratis eten in het chinees reataurant. Dit hebben wij gedaan en het was niet te eten heel erg zout allemaal dus dat is geen aanrader. Ik heb mensen gehoord die het lekker vonden maar ik persoonlijk niet.

Wij hebben 2 keer buiten de deur gegeten. Bij Green river ik weet of je bekend bent in Alanya maar als je met je rug naar het hoofdgebouw staat moet je naar rechts toe en dan zie je het vanzelf is een klein stukje lopen erg gezellig daar en niet al te duur. In de haven heb je ook nog een goed reataurant mahperi. ik ook heerlijk eten.

De prijzen zijn wel iets duurder geworden kwa eten en drinken maar persoonlijk vind ik het niet veel duurder.

Ik kom zelf elk jaar in alanya en de transfer is heel verschillend als je een grote bus hebt en mensen ook in side en konakli moet afzetten kan het zo 3-4 uur duren voor je in je hotel bent en als je alleen in Alanya mensen af zet zou ik rekenen op 2-3 uur. Het ligt ok erg aan de bus chauffeur moet ik zeggen de rijdt sneller als de andere en de gaat eerst de mensen die het verst van het centrum zitten afzetten en de anders juist nie dus dit is heel verschillend ik hou meestal rekening met 3 uur dan kan het alleen maar meevallen.

als je nog vragen hebt kan je ze gerust stellen

GR desiree

dit is voor mij ook de elfde jaar dus wel een beetje bekend in alanya
echt een heerlijke plaats zag op zoover alleen maar goeie beoordelingen over panorama hotel maar is inderdaad lekker om het nog van andere tehoren

heb je veel last gehad van de moskee? ben je wel eens in mei in alanya geweest? en hoe is het weer daar dan en heb je foto’s van de panorama hotel en is de hammam goed had begrepen dat je het beste de eerste of tweede dag kunt gaan dat je kleurtje er dan langer op blijft

wat voor drankjes kwa alcohol kun je gratis nemen en is aan te raden
zijn er dingen die we mee moeten nemen die daar makkelijk is?

nou weer een heleboel vragen maar je had gezegt dat het mocht hihi

gr dea

Last van de moskee? huh?

In ieder geval, volgens mij zit er niet één vlakbij het Panorama hotel als je dat bedoelt.

en in mei is het weer super, alleen de zee kan nog wat koud zijn omdat het natuurlijk niet zo heel erg opgewarmd is. Maar overdag is het gewoon 30 graden. Ideaal

er staat op zoover dat er een moskee naast het hotel zit die om 05.00 uur herrie maakt hihi

o dat is een lekker temparatuurtje en dan moet je ook afkoelen dan maar met de koude zee hihi

maar eh geen foto’s??? als we zijn geweest zet ik er foto’s op oke

dan kan je ook ff kijken :dag:

Staan er op zoover geen foto’s?

Ik heb zelf nooit in Panorama verbleven maar ben er weleens binnen geweest en ik ken de omgeving erg goed. Het is een goed hotel, wel wat ouder dan de meeste andere hotels maar de kwaliteit schijnt er goed te zijn

oke op zoover heb ik alle foto’s al gezien haha vind gewoon leuk ziet er wel allemaal goed uit

nog 88 dagen dan gaan we jeey

hey Dea,

ik ga zelf nu even boodschappen doen en en dan mijn vakantie boeken naar Alanya ! :zon02: Daarna zal ik even mijn foto`s van het hotel opzoeken en dan stuur ik ze naar je toe oke en zal ik even je vragen beantwoorden hahaha.

gr Desiree

dit is voor mij ook de elfde jaar dus wel een beetje bekend in alanya
echt een heerlijke plaats zag op zoover alleen maar goeie beoordelingen over panorama hotel maar is inderdaad lekker om het nog van andere tehoren

heb je veel last gehad van de moskee? ben je wel eens in mei in alanya geweest? en hoe is het weer daar dan en heb je foto’s van de panorama hotel en is de hammam goed had begrepen dat je het beste de eerste of tweede dag kunt gaan dat je kleurtje er dan langer op blijft

wat voor drankjes kwa alcohol kun je gratis nemen en is aan te raden
zijn er dingen die we mee moeten nemen die daar makkelijk is?

nou weer een heleboel vragen maar je had gezegt dat het mocht hihi

gr dea

Hoi Dea,

Wij hebben er tijdens de ramadan gezetten dus hoor je de minaretten meer maar ik heb er haast niks gehoord in het hotel, zwembad en op het strand.

Ik ben er nog nooit in mei geweest maar weet wel dat het kwa weer ook heerlijk is.

Als je naar de hamam wil moet je idd de 1ste of 2de dag gaan anders is al je bruin eraf en als de 1ste of 2de dag gaat dan bruin je ook sneller zeggen ze. Zelf ben ik niet naar de hamam geweest omdat die man nogal aandrong om te gaan. maar we hoorde van anders mensen dat het een zeer goede hamam is.

Kwa alcohol is gratis . bier, wijn cognac cola, wodka, raki, gin, en zoveel meer. cocktails zijn ook gratis en super lekker vooral: alanya sunrise en paradise nog wat.

Ik hoop je weer genoeg info te hebben gegeven. als je foto`s wilt hebben moet je me anders maar je email geven in een prive bericht dan kan ik ze sturen.

GR Desiree

Als je met rug naar Panorama toe staat en je gaat 200 meter naar links, heb je er al een te pakken. Is een paar jaar geleden helemaal verbouwd

Klopt helemaal maar heb die moskee amper gehoord terwijl ik in het panorama zat

Wij hebben in 2005 in app. Maren Beach gezeten en dat zit in de straat van de moskee. Vanaf ons balkon hadden wij toen uitzicht op het zwembad enzo van Panorama. Was wel grappig…konden meegenieten van alle animatie…hihihi !!

Hallo Eylem,
Wij gaan dit jaar naar Panorama hotel, ben al vaker in Alanya geweest maar dit hotel nog niet. Hoe is het panorama hotel? Weet jij ook of er nederlandse tv zenders zijn? Groetjes André.