Ervaringen met Ohra reisverzekering

Bekijk hieronder ervaringen van andere reizigers met de reisverzekeringen van Ohra. Voeg ook je eigen ervaringen toe met de reisverzekeringen van Ohra.

Bekijk hier de reisverzekeringen van Ohra

Je mag 365 dagen aaneengesloten wegblijven, wat bij veel andere maatschappijen niet zo is. Snelle afhandeling als je declareert.

snowboard van onze zoon was nl. gestolen op de piste, snel en zonder problemen door Ohra vergoed. Hebben we in het verleden wel eens anders meegemaakt… Nu zijn we trouwens op dezelfde voorwaarden (goedkoper) verzekerd bij Delta Loyd (internetverzekeren.nl)

Hallo,

Heeft iemand ervaring met het aanvragen van een visum voor Rusland met een Ohra Reisverzekering, wordt die door de Russische ambassade geaccepteerd?

Groeten,

Dagretour

Mocht je voor langere tijd in het buitenland verblijven voor stage en of studie of ga je reizen op een working holiday visum in Australie of Nieuw Zeeland, zou ik je de Special Isis van de Goudse aanbevelen.
Super afhandeling en een goeie dekking!

Als je meer wilt weten, mail me ff, ik heb deze al een paar keer afgesloten en ik ben errug tevreden!!

Toen wij naar Cuba gingen hadden we een reisverzekering nodig die geaccepteerd werd door de overheid. OHRA is een van de geloof 5 of 6 verzekeraars die erkend zijn. Kan me voorstellen dat ze het dan ook voor Rusland geregeld hebben.