Doorlopende reisverzekering OHRA

Hallo reizigers!

heeft iemand ervaring met de doorlopende reisverzekering van de OHRA? de premie is zo ontzettend veel lager dan bv de special isis verzekering via joho dat het bijna te mooi om waar te zijn lijkt. Heb vandaag gebeld en veel vragen gesteld, het lijkt allemaal prima. Joho denkt er iets anders over en zegt dat het eigenlijk geen verzekeringen zijn voor langdurige reizen…dus, iemand ervaring mee?
Las een oud topic waar ‘bolletjeom’ ook als ambassadeur van OHRA optrad, maar dat was in 2006…

Hoop wat te horen, groetjes!
Annet.

Beste Annet,

Dat heeft met veel factoren te maken, ga je lang weg?

Groet,

Ronald

Ja 9 maanden…en hou niet van bungyjumpen etc (wordt niet verzekerd)

Hoi Annet,

Met sommige doorlopendereisverzekeringen mag je een jaar op vakantie, maar kijk goed naar de voorwaarden en dekking. Een tip, kijk eens op www.reisverzekeringblog.nl daar staat veel informatie over reisverzekeraars en reisverzekeringen, als tips.

Groet,

Ronald

dankje!! ga de site bekijken!

Kijk ook eens bij elvia en de europeesche verzekeringen.
Deze zijn zeker goed.

Ik heb em net afgesloten en het lijkt me een prima dekking geven. In combinatie met mijn CZ- zorgverzekering een helemaal gesloten dekking zonder dubbele dekkingen. Zij werken namelijk samen…!

relaxt, ik heb hem ook afgesloten. Heb altijd prima ervaringen met OHRA en het prijsverschil met de JOHO aanbiedingen is enorm…geloof niet zo in het enorme verschil.

Fijne reis!

ik heb de verzekering sinds 2007 en ben er super tevreden mee. als je minder dan 365 dagen in 1 jaar weggaat, is het perfect!

ik kreeg zelfs een aanbieding tot huurwoning en toen kreeg ik gewoon mn ticketskosten van Ohra binnen 2 weken terug. alles was super snel geregeld en netjes afgehandelt.

ik geloofde het eerst ook niet, omdat het zoveel in premie scheelt maar heb alle voorwaarden goed bekeken en gekeken of ze op mij van toepassing waren en toen afgesloten

succes

Ik heb ook al een paar jaar de Ohra en bevalt me prima.

Tot nu toe is Ohra de enigste die tot 365 dagen verzekerd en voor een redelijke prijs.

ik ga samen met een vriend januari 2011 5 maanden reizen door azie en heb hem ook afgesloten, en heb een beetje nagevraagd en zij dekken inderdaad 365 dagen aaneengesloten. In vergelijking met andere reisverz. die meestal maar 3 maanden aaneengesloten dekken. Of je moet een globe trotter ofzo afsluiten maar dan ligt de premie weer ineens een stuk hoger.

Beste lezer,
Ik had een permanente reisverzekering van ohra, bij de terugreis hebben we problemen gehad omdat we niet optijd op de airport waren, heeft lufthansa ons niet meegenomen. Volgende dag hebben we een nieuwe ticket moeten kopen om met austrain airline terug te vliegen (hadden vertraging voor 13 uren) In nederland aangekomen heb ik ohra ingeschakeld, maar we hebben niks terug gekregen van de schade, zeiden dat ze niet vergoeden bij vertrek. Ik heb mijn verzekering stopgezet want wat voor nut heb je dan ondanks dat je verzekerd ben.

Het zou ook wat worden. Jij bent te laat op het vliegveld, en dan wil je ook nog dat de reisverzekering een nieuw ticket voor je koopt? En wij allemaal maar meer premie betalen… Nou, gelukkig werkt het niet zo.

Volgende keer gewoon op tijd op het vliegveld zijn, dat scheelt! Hoef je ook niet boos te worden op de reisverzekering.

Beste Lezer,
Even iets recht zetten, onze terugvlucht was omm 3 uur ochtends,wij waren om 11.30 op het vliegveld. We werden geweigerd door lufthansa omdat de balie gesloten was zeiden ze. Probeer maar zelf achter te komen dat je al om 9 uur op het vliegveld moet zijn. Ruim 6 uur van te voren.Als ik een doorlopende reisverzekering neem laat ik mij goed informeren wat ze dekken. Anders heeft het geen nut om een verzekering aan te sluiten. Ik was niet boos, ik was heel teleurgesteld.Zo word je wijzer in het leven.