Ervaringen met Mambo

Informatie over Mambo

Mambo laat je wereldwijd de mooiste momenten beleven. Of je nu op een kameel de Erg Chebbi doorkruist, de unieke driedaagse Mambo hike aflegt, met zeekayaks de wildernis van de Doubtful Sound verkent, downhill per ATB de toppen van de Dolomieten afdaalt, met een zeiljacht over de Turkse wateren koerst, vanaf je bamboehut een Thaise zonsondergang meemaakt, met een gids op de top van de Mont Blanc staat, een huttentocht door de Zuid-Franse Alpen bewandeld, met een safaritruck het wildlife van het Krugerpark ontdekt, vanaf het Everest Base Camp de top van de Kala Pattar bereikt of met je surfboard de meest heftige golven van de Dominicaanse Republiek bedwingt. Voor jou is dit de manier om de schoonheid van deze aardbol te doorgronden!

Ervaring met Mambo? Deel het hier!

Bekijk hier het hele reisaanbod van Mambo

Heeft iemand toevallig ervaringen met Mambo Outdoor Travel? Ben benieuwd…
Wil misschien een reis naar Costa Rica boeken.

Groetjes

Mijn broer is vorig jaar meegeweest met Mambo. Hij heeft het ontzettend leuk gehad. Alles was goed geregeld en de reisleiding was erg leuk. Geen problemen geweest.
Dat is wat ik tenminste heb meegekregen uit zijn verhalen :wink:

Wij hebben een aantal jaren geleden met Mambo naar Peru en Bolivia geweest!
Het was top, we waren de tweede groep die deze reis maakte dus hij had wel last van ‘kinderziektes’ maar ik hou van backpacken en dat was deze reis ook, met een kleine groep met een ‘leider’ die het een en ander regelde!

Ik heb slechte ervaringen met Mambo. Nadat mijn vakantie 2x qua datum werd verplaatst en zelfs met 1 dag werd ingekort kreeg ik de optie om de vakantie kosteloos te annuleren. Dat heb ik gedaan maar tot op de dag van vandaag heb ik mijn geld niet gekregen.

Mijn reis had niet het minimum aantal deelnemers. balen natuurlijk, maar Mambo bood aan om de reis toch door te laten gaan, totdat het opeens toch niet ging en alsnog werd afgezegd. Voor mij geen Mambo. Slechte communicatie, veelste 'jeugdig;…komen totaal niet professioneel over.

Gien: ik heb dezelfde negatieve ervaringen met Mambo. Alleen een vraag: heb jij wel je geld teruggekregen?

Hoi,

Ja geld is wel redelijk snel teruggestort…bij jou nog niet? Gewoon blijven ‘stalken’ want ze zijn het wel verplicht!!

Ik ben vorig jaar op reis geweest met Mambo en mijn ervaring was erg positief. Ik ben op reis geweest naar thailand. Reizen met een groep is mij goed gevallen. Al is het natuurlijk erg belangrijk dat je het zelf leuk maakt.
Dit jaar ben ik weer van plan om met Mambo op reis te gaan. Ik denk de reis naar Brazilie. Dus als je interesse hebt kom een keer kijken op de site van mambo.

Ben deze zomer met Mambo naar Costa Rica geweest. Was een zeer goede ervaring. Echt een super vakantie gehad, hele leuke groep hadden we ook:cheer:.
Mambo kwam bij mij erg duidelijk en profecioneel over. Alles werd duidelijk gecommuniceerd en als ik vragen had kreeg ik ook duidelijk antwoord. Alles was gewoon goed geregeld.
Wat mij betrefd volgend jaar zeker weer Mambo.:wereld:

1 like

Hoi allemaal,

Dit topic heeft al weer oudere reacties.
Ik ben benieuwd of iemand recentere ervaringen heeft met Mambo.

Hoeveel vrijheid is er bijvoorbeeld? Gaan de reizen ook wat buiten de gebaande toeristenpaden?

Ik heb zelf 1x eerder een groepsreis naar Marokko gedaan met Shoestring en dat vond ik erg tegenvallen. De reistijden waren veel langer dan aangegeven, zodat we steeds in de bus zaten. De reisleider bepaalde zonder overleg de stops (lunchstops meestal bij afgelegen restaurants, zodat je geen enkele keuze had en waarvoor hij ongetwijfeld commissie ontving. Vaak was zelfs het menu al van tevoren bepaald). Ik kreeg daarvan erg het gevoel niet meer dan een melkkoe te zijn die maximaal uitgeknepen moest worden.

Andere reizigers hadden er minder moeite mee, maar ik heb ook al veel zelfstandig gereisd en ben meer gewend eigen boontjes te doppen.
Ik ben benieuwd hoe Mambo daarin is.

Groetjes, Mirjam