Hoi allemaal,
wij gaan 6 juli naar Sandy beach in Side, Zijn er nog meer mensen die rond die periode gaan?
Ik heb er in ieder geval veeeeel zin in!
groetjes Evelien
Hoi allemaal,
wij gaan 6 juli naar Sandy beach in Side, Zijn er nog meer mensen die rond die periode gaan?
Ik heb er in ieder geval veeeeel zin in!
groetjes Evelien
Ik ga ook naar dit hotel.( van 17/6tot 1/7) Heeft iemand informatie.Hoe is het, is er een handdoeken service bij het zwembad( gratis of tegen betaling) Kun je lopend naar de winkeltjes, zijn er leuke terrasjes etc.
Graag info, alvast bedankt.
Gerard van Kranenburg
Hoi Gerard,
laat even weten hoe het geweest is! Je zit ongeveer 2,5 km van het oude centrum af. van het nieuwe centrum met winkeltjes zit je op loop afstand. Ik kan ook nergens vinden dat er een handdoekenservice is. Dus is zou zelf badlakens meenemen.
Alvast een fijne vakantie :zon02:
Sandy beach ligt lekker neutraal aan de hoofdweg Ataturk bulvari;alles binnen loopafstand,via het strand lopend 30 minuten naar het centrum van Side;op de bulvari veel barretjes,winkels.
Mooi,schoon hotel;alles erop en eraan;goede keus.
Hi, Side schijnt echt heel leuk te zijn. Verder vind ik Turkije niet zo enorm fijn. Dan liever Griekenland. Ik kon nog wel wat info vinden hier over hotel sandy beach (diegene in side dan): http://sandy-beach.nl
Rompie, dit bericht is van vorig jaar…Ze zijn er inmiddels al geweest denk ik ![]()
Hoi ja Cynthia inderdaad! Het was zelfs zo leuk en een supermooi gelegen complex, dat we deze zomer weer gaan!
Voor degenen die overwegen naar dit hotel te gaan, ze hebben het dit jaar weer mooi opgeknapt! Er loopt nu een boulevard richting Side . Bij het hotel hebben ze alles rond het zwembad aangepakt, dmv nieuwe tegels, zitjes en een soort van overkapping. Het is er echt weer een stuk mooier op geworden!
gr evelien