Het is een hotel gerunt door een Indiase familie. Simpel van opzet maar veel tijd spendeer je toch niet in het hotel als je naar London gaat. Het hotel ligt om de hoek bij metrostation Earls Court en ligt vlakbij een leuke winkelstraat en Hyde Park.
Voor London zéér betaalbaar!
sluit me aan bij Eske88, voor Londen zeer betaalbaar
maar 't is niet bijzonder en ik ga er niet weer heen.
wij hebben er 5 dagen gezeten, in totaal 3 kamers gezien:
1e 2 pers kamer was echt klein, badkamer is duidelijk achteraf ingebouwd wat ruimte kost. Hier niet in overnacht.
2e kamer had 2 aparte bedden (wat we verzocht hadden, was er met een vriend)… de schimmel hing aan plafond en douchegordijn was ooit wit… nu niet meer… Kopjes in kamer niet schoon, de vorige gast had limonade oid gehad want het “pikte” nog op 't tafeltje, etc etc
3e kamer was duidelijk nieuwer en deze was wel ok, in ieder geval schoon.
Het ontbijt, continental, bestaat uit thee/koffie, toast met jam en cornflakes. let ook op het servies en tafels/stoelen, deze is namelijk bij iedere plek weer anders…
kortom: het is helemaal afwachten of je een acceptabele kamer hebt of niet. onze 1e 2 kamers waren van studentenhuis (of minder) kaliber, de laatste was wel goed. De mensen zelf zijn wel vriendelijk en behulpzaam, en zoals Eske ook aangeeft is 't een prima locatie vlakbij de Tube.
Onze eerste indruk was “Fawlty Towers”… het enige wat in Rasool Court mist is Fawlty Towers’ slechte personeel, en de Basil van Rasool Court is vriendelijk en behulpzaam!
hoe kan je dit hotel boeken? waar zou ik dit kunnen boeken? ik ben alleenstaand en zou er graag alleen heen willen;)