Ik krijg regelmatig de vraag ivm één of ander hotel of pousada …
Bij deze dus een topic waar jullie reizigers zelf ervaringen kunnen melden ivm de hotels / pousada’s waar jullie kwamen of zijn.
De aanmerkingen kunnen gaan over service, bereikbaarheid & ligging, klantvriendelijkheid, prijs of enig andere nuttige specifieke opmerking die men wenst te maken ivm de plaats waar men verblijft/verbleef.
Alvast bedankt voor jullie inbreng die voor elke (toekomstige) Brazilië-reiziger van nut kan zijn !
Tropische groeten uit Brazilië
Ixke
En voor wie meerdere ervaringen over hetzelfde hotel wil lezen, kan ik Booking.com aanraden! Zelf vind ik dat wel betrouwbaardere info, als het van meerdere bezoekers komt in plaats van één toevallige misser of gelukje.
Wij zijn net terug uit Brazilie, in Rio zaten we in Casa 579, een klein hostel / B&B in de wijk Santa Teresa Casa 579 - Comptable St-Jean-Sur-Richelieu .
Je kunt heel makkelijk met de stadsbus of met een mini-bus naar de kuststrook en naar d eMetro. Je ehbt er vanaf het dakterras een schitterend uitzicht op de stad en op de Cristo Redentor.
Het is een geschikte plek als je echt eits anders zoekt en niet in de drukke kusstrook wilt verblijven.
De wijk Botafogo is ook prima hoor, wij zijn er gewoon doorheen geslenterd in een van onze vele wandelingen.