Mooi klein hotel buiten de drukke kern van Marmaris. De foto’s in de brochures komen niet tot hun recht. Zwembad is een stuk kleiner dan op de foto’s. Er zijn drie zwembaden, een kleuterbadje met een diepte van 30 cm en 2 baden met een diepte van 1.2m tot 1.8m. Er is geen badmeester aanwezig, dus kleine kinderen goed in de gaten houden.
De animatie zou leuk kunnen zijn als of Nico of AJ zou vertrekken. Twee macho’s in een team is teveel van het goede. Joyce en Carlos zijn van uitzonderlijke kwaliteit en tillen de animatie naar een hoog nivo.
Het eten is goed, genoeg variatie genoeg fruit, groenten, vlees etc
De kamers worden goed schoongemaakt en zijn ruim. Kijk alleen uit voor de bedbank in de familiekamers. Die is namelijk keihard.
Er is een internet-pc en de kosten daarvan zijn €1,50 per 20 minuten.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Wat leuk, ik heb in dit animatieteam gewerkt voor 4 maanden. Joyce heeft het van me overgenomen toen ik stopte.
Ben het met je eens wat betreft AJ en Nico… Ze zijn aardig, maar soms…
Grand Cettia is een prima hotel, de kamers zijn ruim en netjes.
Personeel op een enkeling na, vriendelijk en behulpzaam.
Het eten is goed en gevarieerd.
We zijn net terug, was einde seizoen, toch nog animatie voor de kinderen.
Jammer dat het, bij de overdekte bar buiten, stonk naar ‘oud bier’.
Transfer naar strand en 's avonds naar centrum goed geregeld.
Alternatief: lopen naar centrum is best te doen, genoeg te zien onderweg en anders met dolmus die af en aan rijden.
Kortom: prima!
Onze ervaringen met Grand Cettia (2x geweest) waren goed.
Prima kamers, schoonmaak prima, personeel behulpzaam en aardig.
Hoewel het een eindje van het centrum ligt, was dit voor ons geen probleem, want de dolmus stopt voor de deur!
Alvast fijne vakantie!