Ervaringen met Hotel Asteria Sorgun (Side)

Begin augustus 2008 ga ik met mijn gezin naar Hotel Asteria Sorgun in Side. Op de website van vakantiereiswijzer lees ik laaiend enthousiaste verhalen en krijgt het hotel gemiddeld een 9,1 als cijfer.
Wie is hier afgelopen zomer geweest en kan zijn/haar ervaringen met mij delen?

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Monique

Hallo Monique,

We zijn net terug uit Side Hotel Asteria Sorgun.Luchthaven tot hotel één uurtje. Wij vonden het een prachtig hotel, lekker eten en drinken enig minpuntje is het restaurant is te klein maar dat is enkel in het laagseizoen.Het personeel is vriendelijk en werkt hard. Het A la carte restaurant moet je zeker doen je moet wel bestellen tussen 11 en 12 uur.Je kan via het strand naar Side ongeveer 45 min. wandelen. Voor de kinderen genoeg te doen zowel overdag als s’avonds. Mooie schone kamers,prachtige tuin, goed strand ,genoeg ligstoelen bediening aan alle bars en als je vriendelijk bent zijn zij dat zeker ook een kleine fooi kan wonderen doen als je weet dat ze (obers) 200 € verdienen per maand.

Onze conclusie : Prima hotel

mvg
johan

Het hotel is top…ben er vaak geweest en kan het niet anders verwoorden.

Lekker tussen de sparrebomen gelegen;mooie appartementen gelegen in de rustieke sfeer…eten is top,zwembad/strand binnen handbereik.

Het zitgedeelte in het vaste bijgebouw gezellig,Side op ong.30 minuten loopafstand.

Dolmus/taxi voor de deur met bestemming Side/Manavgat.