Ervaringen met het eiland Ko Phi Phi
Plaats hier u reactie/ervaring betreft het eiland Ko Phi Phi.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodaties, stranden en meer…
Ervaringen met het eiland Ko Phi Phi
Plaats hier u reactie/ervaring betreft het eiland Ko Phi Phi.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodaties, stranden en meer…
heeft er iemand ervaringen met
Bay View Resort ?
Ben in sept 2007 in het bayview resort geweest op phiphi…
Kleinschalig en gezellig complex van bungalows tegen een heuvel…
prachtig uitzicht op de baai…
Verder is phiphi mooi maar erg klein …
Je moet er niet langer dan een week vertoeven…
jeroen
Ik vond Bay view resort echt goed. We zijn hier een weekje geweest. Vriendelijk personeel en mooie bungalows. Phiphi is heel mooi!! We vonden het echt geweldig. Ik vond het een aanrader.
Anika
HEt Bay View Resort heb ik nooit verbleven. Maar Ko Phi Phi ben ik zelf wel geweest.
Het is een super relax eiland waar je alles lopend doet er is ook niks aan vervoer nodig, dit omdat het zo klein is.
Het heeft witte stranden en helder blauw water.
Heel veel allerlei leuke winkeltjes voor souveniers en kleding.
Daarnaast veel soorten restaurants waar je lekker kan eten en waar je soms zelf een filmpje kunt bekijken.
Het duiken en snorkelen is ook erg mooi met erg mooi zicht je ziet er veel schilpaden.
Het is voor een deel ook nog in aanbouw dit door de tsunami.
Wat ook erg leuk is om te doen is een klim maken naar boven waar je in de bergen super mooi uitzicht heb over phi phi.
gr van Moira
Hallo,
Ko Phi Phi is klein en aardig om daar voor max. 3 dagen te zitten.
Mocht je naar Ko Phi Phi gaan hou dan rekening met de periode.
Wij zaten er in september dan heb je veel moesons regens. En de boottrip er naar toe was een hel. De zee was zo wild ik heb echt doodsangsten uitgestaan.:storm:
Ko Toa vond ik een verademingen t.o.v Ko Phi Phi veel relaxter.
ik was er in juni 2008, heb er maar paar dgn gezeten maar had t best een week of langer uit kunnen houden hoor, was super!
en fijn dat r geen auto’s en ander verkeer rijdt! lekker relaxt
oh ja: en thaiboksen bij de raggaebar natuurlijk, vet!
Mijn eerste ervaring met Phi Phi Don was in '79. Prachtig eiland (is het nog) met een klein slaperig moslim dorp. Goede bergklim mogelijkheden en een paar bamboe hutjes langs het strand waar je kon slapen. Nu is dit eiland (zeker in het hoogseizoen) EEN toeristische boel. Een stuk of 10 duikscholen en vele bars. Hoewel er (na de tsunami) besloten is GEEN accommodatie meer dicht aan het strand te bouwen, staat het nu barstens vol met hotels en ressorts. Phi Phi Don en Ley, ook Bamboe island trouwens zijn nog steeds de moeite waard om te bezoeken maar voor mij is 1 overnachting daar meer dan genoeg. Naast de natuur heeft Phi Phi met haar meer dan 70 dagtrip boten uit Phuket en Krabi niet erg veel meer met Thailand te maken.
Phi Phi is mogelijk nog toeristischer dan het drukste strand op Phuket, nl Patong Beach.
Hallo,
is er iemand die mij kan vertellen of er hotels zijn op Phi Phi Leh? Zo niet, welke hotels en welke stranden kunnen jullie aanraden op Phi Phi Don?
GR
Elise
Hoi Elise,Loh dalum strand op phi phi don:overnachten goedkoop:Chukit resort prijs=610bath.groetjes:g.s
Op Phi Phi Leh zijn geen hotels… wel kun je er een nachtje kamperen op het strand van The Beach als je een tour boekt.
Ik ben zelf afgelopen oktober op Phi Phi geweest en heb het er heerlijk gehad! Na aankomst denk je wel meteen: wow wat druk! Ik adviseer dan ook iedereen die niet van drukte en veel Engelse jongeren houdt om niet in het centrum te blijven en een strand op te zoeken (bijvoorbeeld Long Beach). Hier kun je dan alleen met een Long Tail komen. Zelf heb ik gelogeerd bij Paradise Resort in een bungalow op het strand met AC en koelkast. Hier betaalde ik in het laagseizoen 1300 B p.n. voor. Op hetzelfde strand zijn er ook bungalows voor 500 B p.n. maar daar heb je geen warme douche en is er alleen een fan. Daarnaast zijn er ook opties van 3000 - 4000 B p.n. bijvoorbeeld bij Phi Phi The Beach maar dan heb je ook echt luxe en een geweldig uitzicht!
Ik ga in juni weer!!
Groeten Iris