Wie heeft ervaring met exit reizen?
een vriendin van mij heeft een aantal jaar geleden gereisd via Exit Reizen en zij was erg enthousiast over hen. Ook op internet staan veel positieve berichten.
Zelf heb ik voor komende zomer een reis geboekt bij Exit Reizen. Tot nu toe erg tevreden en prima geholpen!
zeer positief! we zijn april mei 2009 naar Zuidwest USA geweest, rondreis 23 dagen, alles was spr geregeld, zijn geen minpunten tegengekomen. Standaard hotels, netjes, schoon en de autohuur en verzekeringen eromheen regelen ze allemaal! Als je wat luxere hotels wil kunnen ze een upgrade voor je regelen, maar dit was vlg ons niet nodig, de hotels die gewoon standaard in het pakket zitten waren prima!
En als je met 2 personen een auto huurt kan je makkelijk uit de economy (goedkoopste klasse) huren, want die auto’s zijn al erg groot en ruim en luxe voor ons begrip! Wij hadden een nieuwe chevrolet, soort staioncarretje, spr leuk ding en de koffers pastten er makkelijk in!
Tot twee keer toe via hun geboekt.
Prima geregeld en vooral de fly-drive is niet duur.
Wel zijn hun rondreisen vaak met te grote afstanden
wardoor je weinig tijd hebt om alles op je gemak te bezichtigen.
Hotels prima maar allemaal net buiten de parken.
Dus deze keer niet alles via hun de indeling van de reis en
hotels zelf.
Nu is het wel zo dat als je gaat boeken je alles naar jouw wensen kan laten invullen.
Maar helaas is hun aanbod in south-dakota en Wyoming erg klein.
Deze week geboekt bij Exit voor een fly-drive in oktober, weer naar Amerika is weer eens wat anders dan naar Azië, en tot nu toe een vlotte communicatie en prima geholpen. Een mail gestuurd met mijn wensen en data en hun kwamen met een reis voorstel. Dit voorstel een keer gewijzigd en elke keer binnen 24 uur een reactie. Positief dus tot nu toe.
Gr. Frank
Goede ervaring met boeking. Papieren tijdig ontvangen. Reis van 3 weken (3 eilanden Hawaii en 3 nachten San Fransisco) net achter de rug. Alles was prima geregeld.
Nadat je een aanbetaling hebt gedaan voor je reis moet je de rest van het bedrag voor een bepaalde tijd betaald hebben. Krijg je hiervan tijdig een mail van Exit?
Frank
Nee, er is bij mij geen bericht gekomen.