Ervaringen met de badplaats Paya de Aro.
Plaats hier je reactie / ervaring betreft de badplaats Playa de Aro.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodatie en meer…
Ervaringen met de badplaats Paya de Aro.
Plaats hier je reactie / ervaring betreft de badplaats Playa de Aro.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodatie en meer…
Playa is een prchtige vakantieplaats je heb er gezellige bars restaurantjes diverse uitgaansmogelijkheden zoals Xenon,Inox, Chalie’s bar, the white elephant en nog veel meer.Het is heel proper de stranden worden elke nacht schoongemaakt straten worden geveegd wat wel een plus punt is.
Ga dit jaar voor het 17jaar naar Playa.Deze plaats is zowat mijn tweede thuis geworden en kijk dan elke jaar al terug uit naar de vakantie om weer om deze schitterende plaats te vertoeven.voor te shoppen ben in je in Play ook aan het juiste adres veel winkels met kleding en veel souvenier winkels ook zijn er kleine gezellige bars waar je in alle rust een hapje kan eten.tevens kan men scooters en fietsen huren om de streek rustig te verkennen.zo heb je er in februari het jaarlijkse carnaval wat ook de moeite loont om eens te zien.
Er is tevens een golf baan deze is gelegen op de Mas Nou echt de moeite voor de golf liefhebbers onder u.er is ook aqua park (zwempark) met verschillende glijbanen ook de moeite om eens naar toe te trekken.
je hoort het Playa is een plaats waar je eens geweest moet zijn.je hebt ook verschillende campings waar je vele faciliteiten hebt en ook randanimatie.ook vind je in Playa verschillende hotels zoals o.a. hotel Columbus, Aromar, Mar Condal,…
Als iemand nog iets wil weten over deze plaats mag u me altijd mailen op bert.wijnen@gmail.com
Hallo,
Ik kom ook al jaren in Platja d’ Aro. Ik verblijf dan altijd op
camping Riembau. Het spaanse leven is heerlijk, smaakt naar meer…
Hoi!
Ik ben nu ook al een aantal keer in Playa geweest en het is er altijd super! Ik verblijf ook iedere keer op Camping Riembau en dat is echt een topcamping. Veel Nederlanders in de maand juli, maar als je daar niet zo van houdt: in augustus bijna alleen nog maar Spanjaarden uit de buurt van Barcelona. Playa is supergezellig. Het heeft niet dat massale van Blanes of Lloret en dat maakt het zo leuk. De camping is, zoals ik al zei echt een topcamping, maar niet zo geschikt om alleen met jongeren te staan, daarvoor kun je beter een appartement in de stad zoeken.
Groetjes
platja de aroman
je schrijft over de golfbaan mas nou
is dat ver weg?
Hallo vakantiegangers:D
Ik ga nu me7de jaar in en ik vind platja d"Aro geweldig! Leuke spots en uitgaan is voor de jongeren ook uitstekend! Ook is er een super sfeer en vooral rond een uur of 7 in de avond! Terrasjes goed gevuld en de geuren van het eten die je ruikt zijn geweldig!
Ik ga woensdag 5 aug er weer naar toe ! Rond 5 uur in de middag vertrek ik en ik hoop rond 7 uur aan te komen bij camping Valldaro waar ik al 7 jaar kom!
Playa d’Aro is echt helemaal geweldig. Ik ben hier 4 jaar achter elkaar geweest. 1 jaar op Camping Valldaro en 3 jaar op Camping Internacional de Calonge. De sfeer in het het plaatsje is echt top, in het hoogseizoen is het altijd druk en vooral als het donker wordt lijkt het af en toe op Las Vegas ofzo. Met al die lampen overal van de winkels en restaurants.
Het is echt een plaats waar genoeg te doen is voor de hele familie, echt een aanrader. En zoek je nog een goede camping? Dan zou ik kiezen voor Internacional de Calonge!
Hallo,wij gaan dit jaar voor het eerst naar playa de ora…camping Treumal…wie kan mij wat info geven over de camping,plaats en omgeving…