Heys!
Zijn er mensen die dit jaar gaan werken bij restaurant Amsterdam in Playa d’aro of mensen die dit restaurant kennen of hier gewerkt hebben?
Misschien dat ik hier van de zomer wil gaan werken maar ze hebben geen website dus vandaar!
xSandra
Heys!
Zijn er mensen die dit jaar gaan werken bij restaurant Amsterdam in Playa d’aro of mensen die dit restaurant kennen of hier gewerkt hebben?
Misschien dat ik hier van de zomer wil gaan werken maar ze hebben geen website dus vandaar!
xSandra
Zou het zeker doen!! het is een super ervaring!!
Het restaurant is gezellig! En je kan er ook leuk stappen, zonnen en eigenlijk heb je alles in Playa d’Aro!!
NIET DOEN!!!
De bazin daar is een enorme bitch, ik heb er vorig jaar gewerkt, in het begin is alles nog koek en ei, maar het valt vies tegen, tenminste mij. Ik ben op zich niet moeilijk in de omgang en mag opzich iedereen. Maar zodra er onderscheid gemaakt word gaat het me te ver. En je ziet haar ELKE dag… Je moet je geld vragen, ik voelde me net een onderdanig slaafje mag ik asjblieft mijn eigen verdiende geld hebben. Het restaurant is super leuk. De meeste mensen met wie ik heb gewerkt waren ook super leuk… maar je hebt er altijd een paar rotte appels tussen zitten. IK ben een ervaring rijker, maar een leuke is het zeer zeker niet geweest. Ik zou 3 maanden blijven en fulltime werken, na een week ja je leest eht goed, na een week had ze al gezien dat ik niet in een restaurant thuis hoor. Ik werk nu in een 3 *** restaurant, lijkt me toch duidelijk he, ik werk hier nu ruim een jaar en heb het erg naar mijn zin. Zo kan het dus ook. De zon de zee en het strand maken een boel goed… maar de rest is zwaar bagger, en het word mooier gemaakt dan het is, op papier is alles leuk
groetjes anne