Ervaringen met de badplaats Dalyan

@
teatske1982

Ik huur regelmatig voor enkele dagen per keer een auto in Dalyan.
Voorheen deed ik dat via Kaunostours, maar sinds die mij een keer gefopt hebben met de wisselkoers en bovendien niet op mijn klacht reageerden, ben ik overgestapt naar een andere verhuurder.

Ik huur nu standaard bij Özalp.
Nieuwe auto’s, goede prijzen, goede service!!!
In vergelijking met veel andere autoverhuurders (de goeden, wel te verstaan), is Özalp zeer netjes met zijn prijzen.

Als je een auto wilt huren, zou ik je dan ook met een gerust hart naar Özalp verwijzen.

Tuurlijk, met de dolmus kom je ook overal, en voor niet al te veel geld. Vaak ook nog wel leuk en wat avontuurlijk. Heb veel met bussen en dolmussen gereisd. Maar een auto is toch ook wel gemakkelijk! Zeker als je die maar voor een paar dagen hoeft te huren!

Succes en veel plezier in Dalyan!

Groet,
Henri

Theo en Gery

Wij zijn dit jaar voor de zesde keer in Dalyan geweest ,zoals elk jaar bij Villa Ozalp (Faroek).
Het voelt net als thuis komen,een paar uurtjes vliegen en een half uurtje met de bus.
We hebben in de loop der jaren heel veel vrienden gekregen.
Een aanrader is een boot tochtje met Mehmet de schipper van de Doruk1.
Hij ligt in de haven vlakbij Restaurant Ceyan waar de koffie heerlijk is
Ook een aanrader is met het roeibootje naar de overkant en dan met Osman met zijn trekker en huifkar een tocht maken door de bergen.
Het is er geweldig volgend jaar hopelijk 4 weken en dan weer bij Villa Ozalp.

Wij zijn helemaal Dalyan gek als je ergens voor de achtste keer heen gaat moet het wel mooi zijn.
Als wij in Dalyan aankomen heb je het gevoel dat je thuis komt.
En steeds weer naar Villa Ozalp het is daar gemoedelijk vriendelijk personeel alles mag en niets moet,wij gaan volgend jaar de hele maand September.

>>> Groetjes Gery en Theo Zaandam.

er

Dalyan is prachtig en altijd gezellig. Wij komen er regelmatig en het is altijd weer een feest om er te zijn. Leuke mensen, goed eten, rustig, en een mooie omgeving. Een paar jaar leden hebben wij op aanraden van vrienden een stuk grond gekocht in Dalyan en over 4 jaar hebben we plannen om daar te gaan wonen. Het is nog even wachten maar het is wel een heel leuk vooruitzicht.

Dalyan is top! 2x eerder geweest met een dagtrip, dit jaar voor 15 dagen. De kust van Dalyan tot aan Kas heeft ons hart veroverd!
Dalyan is niet te vergelijken met Bodrum en omgeving. Veel rustiger en gemoedelijker. 100% uitgerust terwijl we enorm veel gedaan hebben!
Toen we een dagje Fethiye gingen doen moesten we gewoon wennen aan de stadsgeluiden! Zo rustig is Dalyan! HEERLIJK!

Hoi, ik ben Annemiek, 41, slechtziend en ik vlog over mijn leven, dus ook over mijn vakantie! Op reis naar Ghana of de achterlanden van Siberie? No way! Mijn favo-vakantiebestemming is Dalyan, Turkije. Bekijk mijn 11e vlog en je ziet waarom! Steekwoorden: prachtig, delta, thuiskomen, strand, bootjes, favo place to be: appartement Villa Duran, Chocolade kruidnoten in Turkije?!?

Bekijk, like en abonneer! Zou super zijn!

Het weer is nu druilerig, dus ik droom alweer over de zomervakantie. Vorig jaar najaar naar Dalyan geweest. Het was er heerlijk! Bekijk mijn filmpjes over Dalyan. Groetjes Annemiek

Op vakantie in Dalyan

Relaxen in Dalyan

Hiking & Biking in Dalyan

Boattrips in Dalyan