Ervaringen met de badplaats Calafell.
Plaats hier je reactie / ervaring betreft de badplaats Calafell.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodatie en meer…
Ervaringen met de badplaats Calafell.
Plaats hier je reactie / ervaring betreft de badplaats Calafell.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodatie en meer…
Ik vind Calafell in 1 woord GEWELDIG! :zon02: Nou komt dat waarschijnlijk ook omdat mijn man daar geboren is, zijn familie er woont en wij er getrouwd zijn maar dan nog is het een leuke badplaats!
Je hebt er een mooi breed stand, wat goed onderhouden word. Leuke winkeltjes om te shoppen, heerlijke restaurantjes (aanraders: Can Pilis voor authentiek Catalaans en heerlijke tapas en Guiseppe voor de lekkerste pizza’s!) en natuurlijk de overdekte markt voor de lekkerste vis, vlees en groente & fruit! 2x per week markt in Calafell en Segur de Calafell.
Er zitten op redelijke afstand verschillende discotheken (aan de weg gelegen dus geen geluidsoverlast) en het aller grootste plus punt vind ik is de trein… binnen een uurtje sta je op de Ramblas in Barcelona!!! 15 minuten verderop heb je Sitges (leuk om 's avonds te gaan eten & mensen kijken!), veder nog leuk om te zien: Tarragona en el Vendrell!
Voor nette schone appartementjes moet je naar Europservice!
Meer vragen over Calafell…ik hoor het wel!
Goedemorgen Mevrouw,
Op zoeknaar een nieuwe vakantie bestemming kwam ik op deze site en vond ik uw bericht.
Wij zijn van plan om op een camping in Callafel te gaan staan.
Aangezien uw reactie al weer uit 2007 is zou ik graag nogwat informatie over callafel willen hebben.
Is dat nog mogelijk?
Met vriendelijke groet,
Chris Bakker
Den Helder
Hallo, ik heb een vraag, wij gaan op 3 juli naar Calafell. We landen op Barcelona Airport om 20.45 en willen dan met de trein met onze 3 kids naar Calafell, maar hoe laat gaan de laatste treinen. We hebben een korte overstap in Amsterdam, als we die missen zullen we dus later op Barcelona aankomen, onze vraag is dus, gaan er dan nog wel treinen?