Ervaringen met de badplaats Belek.
Plaats hier je reactie / ervaring betreft de badplaats Belek.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodatie en meer…
Ervaringen met de badplaats Belek.
Plaats hier je reactie / ervaring betreft de badplaats Belek.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodatie en meer…
Wij gaan in mei naar Belek, club voyage belek. Wie is hier eerder geweest?
Lekker late reactie :redface:, maar ik ben al 2x in club voyage geweest en vind het een heerlijk hotel. Het is een heel groot complex. 1 van de keren dat ik er was zat het hotel vol, maar omdat er buiten ook zoveel ruimte is merk je daar niet veel van.
Mee eens Jual;ben er ook vaak geweest als reisleider,alle club voyager zijn top.
De club in titriengol-side vond ik er uit springen,komt ook goed in de cijfers op reiswijzer;elk jaar weer
Beste lezers!
Het seizoen is voorbij!!! Dus laat ons weten hoe jouw vakantie in Belek is geweest!!!
Gr. Cynthia
Ben er al geweest in het hotel Adora golf resort.
Aangename plek daar in Belek , veel groen/natuur.
Ook zeer leuke winkeltjes zeer aangenaam om te shoppen.
Jammer van de vele Russen , vindt dat je deze het meest terug vindt in Belek.
wij zijn in juni in belek geweest in hotel Acasia golf resort
all incl perfekt hotel schoon, verzorgt heerlijk eten :vak02:
prima aanrader met ark reizen>>>
groetjes
geen last van de russen die er wel waren
Wie heeft ervaring in het hotel Arcadia & Golf in Belek ?
Graag antwoordje terug.
Edgard
wij willen graag eind oktober naar belek maar twijfelen over het weer, heeft iemand ervaring met deze periode?
karin
Hoi Karin,
Wij zijn de laatste week van oktober"11 geweest en hebben op een halve dag na de heel week de zon gezien. Dit is niet altijd zo hoorde ik van mensen die vaker eind oktober gaan. s’Avonds koelt het wel af.
:zon02:
hoi bianca,
jij hebt het dus getroffen als ik het goed begrijp, kun je me ook vertellen wat de ervaringen van de andere mensen waren die je hebt gesproken?
bedankt, groetjes, karin
Hoi Karin
Mijn vriendin gaat bijna altijd met de herstvakantie (regio zuid) en heeft meestal toch wel een dag of 2 regen. Afgelopen jaar dus niet.
Groetjes Bianca:zon02:
Hallo,
We hebben interesse om naar Belek te gaan .Naar Limak Arcadia golf. Zijn gewoon van naar Side of Kumkoy te gaan. Kan er mij iemand vertellen of het stadje van Belek de moeite is om 's avonds te gaan shoppen ?We zijn immers gewoon om op onze vakantie zogoed als elke avond stadje (side en kumkoy) in te gaan en zou het een teleurstelling vinden als het zou tegenvallen of als je er na en uurtje stappen al rond bent. Heb ook gehoord dat het veel chiquer is dan side ???
alvast bedankt
Hallo,
Wij zijn al twee jaar op rij met de kerstdagen/nieuwjaar naar Voyage hotel Belek geweest, het was grandioos, eten subliem, mooie kamers, vriendelijk personeel, en erg schoon. De mooie tuin is heerlijk om te wandelen, of gezellig om lekker te lezen. Ik benijd jullie, maar een fijne vakantie.
Hartelijke groet Ellie.>>>
Wij zijn in Cornelia deluxe geweest en de enige reden voor ons om niet meer naar Belek te gaan is Belek zelf. De hotels zijn echt geweldig maar Belek en omgeving vonden wij 3x niks. Lekker shoppen of wandelen is er niet bij omdat je binnen een half uur alles gezien hebt.
Voor ons dus (helaas) geen Belek meer…