Belek

Hallo wij gaan september,naar Hotel Club Asteria,zijn hier mensen geweest.
We vliegen heen met martinair,en terug met PGT(pegasus).Kent iemand deze vliegmaatschappij en krijg je hier ook eten aan boord.Gaan er nog mensen in september naar belek

Wij vliegen bijna ieder jaar met Pegasus Airlines, is echt nx mis mee ! Eten krijg je aan boord, drinken ook. Niets op aan te merken. Zijn witte vliegtuigen met een gele staart en het Pegasuspaard afgebeeld. Zeker niet mee inzitten !

Ik ben in februari naar Belek geweest, is niet echt veel te doen daar… Naar antalya is een uurtje bus. Anders nogal doods. Als je echt op vakantie gaat om in je hotel te blijven is Belek super, verwacht je meer, wil je naar centrum, of zo, zou ik het niet echt aanraden.

Voor het hotel waar je heen gaat, kijk eens op: www.vakantiereiswijzer.nl daar staan alle reacties van mensen die er zijn geweest over het hotel.

Succes !

Asteria Belek kom ik al wat jaartjes ivm.mijn werk,kan niet anders zeggen dat het top is;goede uitstraling,ruim opgezet,veel in de open lucht,leuke animatie,best wel veel hollanders.
Inderdaad wel afgelegen,het ligt in de""tak"rechts een beetje naar het einde.
Je moet je voorstellen dat de hotels in een t-vorm aan de weg liggen,de meeste aan het strand.
Het dicht bijzijnste plaatsje is Kadriye,een toeristisch dorp.
Antalya is een half uur verderop maar met openbaar vervoer moeilijk te bereiken.Taxi’s staan voor de deur;even een prijsje maken en de chauffeur laat je heel antalya zien.

Groetjes,

Hans.