Dit grootschalige 3-sterren park van 100 ha. bestaat uit een camping en karakteristieke huizen in een rij met op de begane grond en 1e etage mooie, gerenoveerde appartementen. Het park is ideaal gelegen in een pijnbomenbos en aan een 1.5 km lang strand (veel zand/kiezelstenen). Door de ligging in een uitgestrekte baai is het beschermd tegen de wind en kunt u heerlijk vertoeven aan het strand welke in zee zeer gelijkmatig afloopt. Tussen de huizen en het strand ligt een wandelzone met vele faciliteiten, waaronder diverse restaurants. Het park biedt u zeer veel faciliteiten zoals het tenniscentrum; maar liefst 16 banen waarvan er 4 verlicht en 4 hardcourtbanen zijn, de bocciabaan en aqua/aerobiclessen. Op 0.3 km van het park lokt de mega-discotheek “Saturnus” de avond- en nachtvlinders. Deze discotheek wordt bovendien gebruikt voor optredens van bekende DJ’s en animatieprogramma’s. Holiday Village Zaton is de ideale plaats om een plezierige en sportieve vakantie door te brengen met het hele gezin en door de vele activiteiten ook zeer geschikt voor de jeugd.
Wat zijn jouw ervaringen met Camping Zaton Holiday Resort? Plaats ze hieronder!
Ik ben hier samen met mijn man en 3jarige zoontje in de tweede week van september geweest. Wij verbleven in een ruime 4ster appartement. Het appartementen gedeelte is autovrij. Tevens zijn er veel speeltuintjes. De appartementen gebouwen zijn ruim gesitueerd. In het park kun je prima eten in verschillende restaurants. De zelfbedieningsrestaurant ziet er uit als een kantine, maar daar kun je voor heel weinig geld prima Kroatisch eten. Jammer dat op het strand weinig eten/snacks verkocht werden, je moest alles mee showen. Rond het park is er weinig te beleven. In de supermarkt op de camping is er veel te krijgen. vers brood, vers gesneden beleg, groente/ fruit. De camping plaatsen vond ik heel er klein uitzien. Er staan wel overal bomen maar geen bosjes ter afscheiding. Park ligt aan een mooie zandstrand met redelijk ondiepe water, ideaal voor kleine kinderen. ’ ochtends wordt er gymnastiek gegeven, daarbij staat keihard muziek aan. Dus als je hier voor je rust komt, dan is deze strand niets voor je. Samenvattend… een prima vakantiepark met alle faciliteiten, perfect voor kleine kinderen.
Wij zijn in mei op deze camping geweest. Inderdaad een grote camping met kleine plaatsen voor de caravan of camper. En dan de prijs… we betaalden in mei, voorseizoen, 50, - euro per dag!! Stonden we wel bij de zee, maar toch…
De verschillende restaurants zagen er allemaal goed uit en onze ervaring met een restaurant was goed. Prima service en heel goed eten. Na een dag op deze camping gestaan te hebben zijn we toch maar naar een andere camping gegaan. Voor ons was deze camping te massaal. Het personeel van de receptie was zeer onvriendelijk, paspoorten afgeven anders kom je er niet op en dan het meoment dat je weg wilt;in de rij staan en geduldig wachten tot je kunt afrekenen en je paspoort weer terug krijgt. Voor ons,senioren, geen aanrader.
wij gaan hier van de zomer heen. wij staan in het blauwe gedeelte vlak bij block 3 dus waar de rode pijl/blokjes staat.
kan iemand mij vertellen of het daarvandaan ver lopen is naar het strand,ik schat in 10 minuutjes maar hoor dat de camping erg groot is,moet ik meer looptijd inschatten. ik vraag dit omdat ik inmiddels weet dat fietsen huren zeer duur is.
Beste Cees en Julia. Als jullie je goed had laten voorlichten, had je kunnen weten (bijv. via internet) dat je er voor € 16,-- per dag had kunnen staan als je camping card van ACSI zou hebben gebruikt. Juist voor ons, senioren, is dat een uitkomst. Ik maak zelf ook gebruik van de camping-cheques die je via de ANWB kunt aanschaffen. Dan betaal je max. € 15,00 in het voor- of na-seizoen. En er zijn ook grote plaatsen, maar dan moet je wel even zoeken.
En als je € 16 p.d. betaald i.p.v. €50, wordt alles opeens veel leuker!!!
Heeft er toevallig ook iemand ervaringen met het 3*** appartement? Dat heb ik geboekt maar kom er pas een paar dagen geleden achter dat er geen airco in zit en upgraden naar 4**** gaat helaas niet meer, alles is al vol.
Ben benieuwd hoe warm de 3*** huisjes zonder airco zijn.