Ervaringen met Bedorvenvakanties.nl

Hallo allemaal,

Ons weekendje weg tijdens Hemelvaart is flink tegengevallen en nu willen wij een klacht indienen. Het hotel heeft ons namelijk niet fatsoenlijk geholpen! Tijdens een zoektocht op internet kwamen we bedorvenvakanties.nl tegen… Heeft iemand hier ervaring mee? Of zijn er andere tips?

Alvast bedankt voor de reacties!

Beste familie Dijkstra,

vandaag 14 augustus 2010 staat er een artikel in het Parool PS pagina 9 over deze site (het Parool doet een hele zomerserie). Ze zijn een intermediair tussen de reisorganistaities en de vakantieganger. Het bedrijf is opgezet door Grietje Bakker (26). De cliënten betalen € 30,- voor de bemiddeling. Dit bedrag bent u sowieso kwijt. De opgeloste zaken verwijderen ze van hun site om reisorganisaties niet ‘aan de schandpaal te nagelen’.

De klachten worden natuurlijk eerst gescreend. Om te beginnen moet er eerst een klacht tijdens de vakantie zijn ingediend bv. bij de hostess, het hotel enz. En het moet natuurlijk wel ergens over gaan… Vervolgens hanteren de meeste reisorganisaties een termijn van één maand voor klachten. Als iemand hier niet mee verderkomt, kunt u zich via internet aanmelden. Eigenlijk is het een concurrent van de Geschillencommissie Reizen.

Maakt op mij een hele betrouwbare indruk.

Misschien zou u eerst via het Parool het artikel kunnen opvragen.

Met vriendelijke groet,

Michelle

Persoonlijk zou ik moeite hebben met het feit dat je vooraf betaald voor de dienst. Ik denk ook dat het wanneer het gaat om een weekendje met Hemelvaart je de kosten er niet snel uit zult halen.