Waar booken/Checken jullie je hotel/vakantie?

Ik wil rond de kerst samen met mijn vriendin een weekendje weg, en dus een leuk hotel booken! Nu heb ik al op internet zitten kijken. En je wordt tegenwoordig dood gegooit met " Hotel Beoordeling sites". Je kunt door de bomen het bos niet meer zien. Mijn vraag aan jullie is waar checken jullie je hotel/vakantie? Wat is overzichtelijk en duidelijk? En wat is betrouwbaar?


Heb zelf al op holidaycheck.nl zitten kijken. Heeft iemand hier ervaring mee toevallig?

Ik kijk meestal, voordat ik voor betaling overga, eerst diverse sites zoals Zoover.nl en Tripadvisor.

Holidaycheck daar heb ik nog niet eerder gekeken.

Ik heb deze sites ook al een aantal keer geraadpleegd. En www.holidaycheck.nl kende ik ook nog niet maar heb ik via een vriend van me gekregen. Een erg persoonlijke en degelijke site. Erg succesvol in Duitsland geloof ik!

Nou mooi zo… dan hebben we er weer een stek bij waar we de holidays kunnen checken :slight_smile:

Ik heb nog even gekeken ze hebben ook video´s waar je je vakantie kunt bekijken van te voren!

Toch handig !

Ik zou bijna gaan denken dat je je eigen site aan het promoten bent…:evil:

Hahah nee hoor. Ik probeer gewoon mijn kerstvakantie zo goed en zo goedkoop mogelijk te boeken met wat hulp van andere! Aangezien ik niet veel te makke heb!:stuck_out_tongue:

:slight_smile: tja… Kerstvakantie en goedkoop gaan meestal niet samen… Ik denk dus dat je inderdaad alle hulp kunt gebruiken :smiley:

Ik heb mijn kerstvakantie al gevonden Helaas in Nederland maar ik denk dat ik hier maar is achteraan moet gaan!!

Overnachten voor 9,95 euro
Kruidvat stunt met hotelkamers

AMSTERDAM - Drogisterijketen Kruidvat verkoopt vanaf 28 oktober 100.000 hotelovernachtingen voor slechts € 9,95 per overnachting per persoon. Kamers in 4 en 3 sterren hotels worden massaal op de markt gebracht.

Fletcher Hotel Group en Kruidvat zetten de hotelmarkt op z’n kop. Deze eenmalige stunt met hotelkamers start dinsdag 28 oktober in ruim 600 Kruidvat filialen en de voucherverkoop duurt slechts twee weken of korter zolang de voorraad strekt. De vouchers zijn inwisselbaar bij de hotelketen Fletcher Hotel Group.

Alle 30 drie- en viersterrenhotels verspreid door heel Nederland accepteren de Kruidvat vouchers. De verwachting is dat gelimiteerde voucheroplage van 200.000 snel verkocht zijn. Er zijn geen restricties: klanten zijn niet verplicht bij Kruidvat te besteden.

Ook luxe hotels

Niet alleen het 3 sterren segment maar ook het luxe 4 sterren segment zoals bekende hotels “Auberge de Kieviet” te Wassenaar en “Paleis het Stadhouderlijkhof” te Leeuwarden vergeven nu de overnachting voor 9,95 pp. Overnachtingen zijn op basis van twee personen. Men is niet verplicht te ontbijten of te dineren. De gasten hebben het komende halfjaar de tijd om de voucher te verzilveren, zowel in het weekend als midweek.

Fletcher Hotel Group

Met 30 hotels in eigendom behoort Fletcher tot de grotere hotelketens van het land. De hotelketen ziet het als een mooie kennismaking met haar, alle verschillende, hotels verspreid door geheel Nederland. De ervaring leert dat zodra men in één van de hotels overnacht heeft, Fletcher er een trouwe klant bij heeft.

“Wij zien het als een eenmalige ludieke aktie”, zegt directeur Rob Hermans, “De kredietcrisis creëert bij de consument een somber perspectief. Om hen wat vrolijker te maken hebben wij deze actie bedacht onder het motto “Als premier Balkenende het niet doet, doen wij het wel!”.

Onderzoek: Nederland tijdens kredietcrisis populair mits betaalbaar

Uit een recent consumentenonderzoek blijkt dat Nederlanders het gedoe rond de kredietcrisis graag in eigen land willen ontvluchten. Belangrijkste redenen om er even tussenuit te gaan zijn ontspanning, onthaasten en bezoek van de natuur zo blijkt uit onderzoek door het Nederlands Bureau voor Toerisme. Het allerhoogst speelt betaalbaar een rol.

Maar liefst 84% van de Nederlanders zeggen even eruit te willen mits ze het kunnen betalen. Van de ondervraagden blijven maar liefst 93% dan het liefst in eigen land. Uit het onderzoek blijkt dat de trend van korte vakanties zich juist door de crisis doorzet als het maar binnen het budget past. Wandelen en fietsen zijn de meest populaire bezigheden.

Dat is wel heel erg goedkoop…

Dan hou je ineens een hoop geld over :smiley:

Geldt die voucher wel in de kerstperiode? Vaak zijn zulke aanbiedingen alleen geldig buiten de hoogseizoenen… (waarvan kerst er 1 is)

Dat is een hele goeie! Staat vast in de kleine lettertjes… Ik kan mij nl ook niet voorstellen dat het ook voor de kerst van toepassing is…

Inderdaad…da’s wel heel goedkoop. Toch maar even in de gaten houden dan.

Waar je ook nog even kunt kijken is…www.inpakkenenwegwezen.nl

Heeft ook vaak leuke aanbiedingen, ook naar het buitenland.

Hey Joost,

Mocht het met die aanbieding toch niets worden voor de kerst, kijk dan eens op www.booking.com. Daar boek ik heel vaak hotels, voor mensen die mij komen bezoeken en bij **Booking **hebben ze echt hele goede aanbiedingen. Vaak beter nog dan als je rechtstreeks bij het hotel boekt. Bovendien bieden ze ook verschillende hotelcategorieën aan. Voor ieder wat wils dus!

Laat je hier nog even weten of die aanbieding van Kruitvat inderdaad ook voor feestdagen geldig is. Erg nuttig om te weten!

Succes!

Liefs,
Carolina

Helaas weet ik dit ook niet vond de link op google en er staat niets op www.kruidvat.nl maar heb ze een mail gestuurd! dus misschien binnenkort meer hierover! Hier nog even de link:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2256218/__Kruidvat_stunt_met_hotelkamers__.html

Ik denk dat je even tot 28 oktober moet wachten…

In de tussentijd kijk ik nog even rond! En hou mij nog altijd aanbevolen voor tips!

www.weekendjeweg.nl
www.hotels.nl
en nogmaals: www.inpakkenenwegwezen.nl

Kijk anders ook eens op de reklames die hierboven aan de site staan. Verwijzen je ook naar het een en ander.

weekendjeweg spreekt mij het meest aan thanks

Beste Joost,

Kijk eens naar http://www.vliegfabriek.nl/hotel/. Vliegfabriek staat voor snel en duidelijk vliegtickets, hotels en/of excursies boeken.

De hoteldatabase bestaat uit ruim 30.000 hotels in 168 verschillende landen. Alle hotels zijn direct boekbaar uit de beschikbaarheid van de site. Tevens kun je direct een transfer of zelfs een excursie bijboeken.

Met vriendelijke groet,

Reisadviseur
Vliegfabriek.nl