Wie heeft ervaring met Afriqiyah airlines?
Hallo,
Ik was eigenlijk benieuwd wie hierop gereageerd had.
Helaas niemand.
Maar ook ik wil graag weten wat de ervaringen zijn.
Corry van der Westen
Ook ik wil graag weten welke ervaringen er zijn met afriqiyah airlines
Joanne
Hallo Joanne,:dag:
Ga je ook vliegen met deze maatschappij?
Ikzelf ga op 8 februari vanaf Dusseldorf met hen het luchtruim in.>>>
Helaas krijgen we geen reactie op onze vraag.
Ze staan in ieder geval niet op de zwarte lijst ![]()
Grtjs,
Corry:wereld:
Dag Corry
Ja ik was het ook van plan in januari. Maar er is niets bekend van deze maatschappij behalve dat het een Libanese is.
Welke reis ga jij maken?
groet Joanne
:dag:Hoi Joanne,
Wij (mijn man Hans en ik) gaan op 8 februari voor 17 dagen naar Zuid Afrika met stiptreizen.
Was zo`n mooie aanbieding…kon ik gewoon niet laten liggen:vak02:ha-ha.
Ik ga ervanuit dat het vliegtuig ons daar gewoon veilig afleverd.
Groetjes,
Corry
Met Afriqiyah geen problemen gehad…gloednieuwe vliegtuigen (allemaal Airbus) die genoeg beenruimte bieden en persoonlijk entertainment scherm.
Libanees ??? Klopt niet. Maatschappij komt uit Libie…niet hetzelfde als Libanon ![]()
Klopt inderdaad, komt uit Libie.
Heb er 3 jaar geleden mee gevlogen, niks negatief meegemaakt…
Voor mij was het prima ( heb ondertussen veel gevlogen ) en vind het een goede vliegmaatschappij, alleen zijn de overstaptijden op sommige vliegroutes aan de lange kant, maar dit ligt aan de bestemming .
En toen die tijd kon je mee aan bagage meenemen, maar weet niet hoe dit nu is !!
Groetjes
Gevlogen met Afriqiyah van Amsterdam naar Johannesburg en weer terug.
Vliegtuig op zich niks mis mee, Voldoende beenruimte en weinig passagiers.
Daarom kon ik op het langste stuk languit op 4 stoelen.
Personeel wel erg vrouwonvriendelijk. Reageerden niet op vragen van mij, maar wel van mannen rondom mij, erg opvallend. Ze zijn erg gierig in het verstrekken van drinken, zelf water kreeg ik niet op verzoek, nadat ik uren geslapen had.
Op Tripoli airport moesten wij inchecken voor ZA en moesten heeeel lang in de rij. Personeel had het veel te gezellig met elkaar en maakten geen haast met het inchecken. Het was er warm en vooral de wc`s erg vies.
Bovendien uren wachten op de doorvlucht zonder dat duidelijk was, wanneer die ging.
Als het niet echt noodzakelijk is zal ik niet meer vliegen met Afriqiyah.