Wie heeft ervaring met Gran Porto Real?
Ik wil al jaren naar dit hotel,dat Fantastisch MOET zijn.
En nu ga ik over 5 weken naar Playa.Eindelijk
Gr. Esperanza
Tjah, het is één van de vele all-inclusive resorts in de Riviera Maya. Als je van all-inclusive houdt dan zit je er wel goed lijkt me.
Ik raad mensen altijd aan om een gewoon hotelletje te boeken en het geld wat je hiermee uitspaart kun je uitgeven aan excursies, leuke restaurantjes, stappen etc.
Al met al heb je dan een leukere en actievere vakantie dan wanneer je 1 of 2 weken in zo´n all-inclusive zit.
Meer dat is ieder voor zich natuurlijk
Tjaah,en dan zit je in je 1ster hotel ZONDER airco en met kakkerlakken!!!
Ik ken zd Amerika en het zelfde geldt voor midden,
Amerika!!!
Esperanza
haha dat is ietwat overdreven.
Uiteraard zijn er hotelletjes van 15 EUR per nacht met kakkerlakken en geen airco maar voor 40 a 50 EUR per nacht boek je al een leuk hotelletje MET airco en ZONDER kakkerlakken.
Maar nogmaals: ieder heeft zijn voorkeuren
Mexico is trouwens Noord-America.
Beste Verdwaald.
Ik denk inderdaad dat je verdwaald bent!!
Mexico behoort tot Midden Amerika!!
De Amerikanen hebben delen van Mexico ingepikt!!
Gr. Esperanza
Beste Esperanza,
terug naar de schoolbanken jij!
Ik refereer naar de 1e regel in het volgende artikel:
Beste Verdwaald,
Ik heb het opgezocht.
We hebben beide gelijk!
Geografisch behoort Mexico tot Noord ,Amerika maar,cultureel behoort Mexico tot MiddenAMERIKa.
Kijk maar bij landenweb.nl
Esperanza
Ik heb er even een apart topic van gemaakt, om het wat duidelijker te maken
Ik ben in 1998 in Gran Porto Real geweest, wat toen nog in de steigers stond. Was een aanbieding van Oad, wat vanwege de werkzaamheden het goedkoopst uit de folder was. Ik vond het helemaal niks. We sliepen er ongeveer alleen maar, maar het is niet mijn ding. Rustig tussendoor een boek aan het zwembad lezen was er niet bij…
Nog 1x off-topic:
Mexico behoort officieel bij Noord-Amerika en cultureel is een officieuze benadering. Midden-Amerika is trouwens een culturele regio, maar behoort tot het continent Noord-Amerika
Ik ben hier 2 jaar geleden geweest. Verder een prima hotel maar ik zou er niet nog een keer naar toe gaan.
Probleem van dit resort (in vergelijk met resorts welke buiten Playa del Carmen liggen) is dat het heel druk is. Het ligt aan één van de drukste straten van Playa del Carmen en erg rustig is het niet op het strand omdat de hele dag door mensen over het strand langs komen wandelen. Het voordeel van andere resorts is dat het strand meer privé strand van het resort zelf is, dat heeft de Gran Porto Real dus niet (op de ligbedden na).
Daarnaast zit het hotel vol met Amerikanen en die zijn ERG luidruchtig.
Btw
Mexico is inderdaad Noord-Amerika. Cultureel gezien behoort het tot Latijns-Amerika (en niet Midden-Amerika, wat cultureel gezien géén apart continent is).
Nou dan zal ik het nog ingewikkelder maken, beide hebben gedeeltelijk gelijk, het hangt er een beetje vanaf in welk land je de werelddelen geleerd hebt. Hier in Mexico is noord/midden/zuid dus maar 1 continent namelijk: America. Hier leren ze met 6 continenten.