Ervaringen boeken via Tripair

Hallo,ik vroeg me af of iemand hier ervaringen had met boeken via Tripair. Ik ben vrij last minute op zoek naar een ticket naar Peru (een vriendin van mij huwt daar en de uitnodiging kwam nogal laat). Via Paperflies heb ik een heel scherpe prijs gevonden, nl. 622 euro. Via hen ben ik dan, om het ticket effectief te boeken, bij Tripair terechtgekomen.Ik wou weten of alles wel in orde is als je via hen boekt. De vluchten zijn met US Airways en op de site van de maatschappij zelf vind ik de vluchten wel maar zeker niet zo scherp geprijsd (zo’n 800 euro). Graag wat reacties !!! GroetjesConny

Hey Conny,

We hebben zelf afgelopen mei ook tickets geboekt van Amsterdam naar Keflavik (IJsland). Alles was in orde, tot we van Tripair plots een melding kregen dat SAS Airlines de datum van terugkomst geschrapt had en we een dag later pas naar huis zouden kunnen terugvliegen. Er kon niets meer gewijzigd worden, als we het er niet mee eens waren, dan konden we alleen ons geld terugkrijgen (wat uiteindelijk ook is gebeurd) en daarmee was de kous af. Gelukkig hadden we nog voordeligere tickets gevonden (omdat de afreisdatum - januari 2017 - nog ver af was). Maar als je de pech hebt dat dit vlak voor vertrek gebeurd kun je je scheel gaan betalen aan andere tickets natuurlijk. Het duurt even voor ze reageren, het is overigens ook een Grieks bedrijf, maar ze zijn naar ons toe wel “correct” geweest om ons geld terug te storten. Het is geen oplichtingssite om het zomaar te zeggen.

Veel succes ermee!

Groetjes,

Isabelle