Ik heb via skyscanner een ticket gevonden van Brussel naar Bangkok voor 658 euro.
Ticketverdeler is Tripair.nl, de luchtvaartmaatschappij Qatar Airways.
Boekingscode heb ik aangekregen (6tekens en een ticketnummer ook)
Ik heb gelezen dat ik zelfs mijn e-ticket niet nodig heb, gewoon via paspoort is normaal voldoende.
Iemand ervaring mee met deze ticketverdeler Tripair.nl?
Nooit van gehoord, maar op http://www.scamadviser.com/check-website/tripair.com komen ze wel betrouwbaar over. Het valt echter op als je de voorwaarden doorleest, dat het bedrijf gevestigd is in Griekenland en je met de Griekse wetgeving te maken hebt. Wel wat apart dat je voor telefonisch contact met de helpdeks naar een telefoonnummer in Groot-Brittannië moet bellen… Ze zijn geen lid van de SGR maar mogelijk wel van een andere stichting die de reisgelden garandeert…
Hi all,
Idem hier: wil ticket boeken via deze website, maar ben benieuwd naar betrouwbaarheid. Scheelt iig best veel in vergelijking met - bijvoorbeeld - tix.nl.
tickets voor bangkok bij tripair geboekt .
Het was een superprijs van 20 juli tm 10 augustus 2014 3 weken dus.
4 volwassen €501 pp .
de creditcard kosten was hoog .
tripair was super geregeld , konden meteen inloggen bij Emiraten .
helemaal geen problemen
Mail kregen we meteen binnen .
Vind ik weer z’n super prijs bij tripair .
Boeken we meteen
Kort onderzoekje gedaan, daarna tickets geboekt. tickets kwamen na een uurtje binnen! Tickets gecontroleerd bij KLM en niets aan de hand. Conclusie die ik kan trekken is: Als je zeker bent van je vluchttijden en datum, je zeker weet dat je je naam goed hebt ingevoerd en dat je nooit contact dus met tripair hoeft op te nemen, dan kan je gerust boeken omdat zij toch wel de laagste prijs hebben!
Wellicht een tip voor iedereen. Betaal bij twijfel altijd met een creditcard, dan kan je in geval van nood je geld nog terugkrijgen. Wij hebben zelf een absolute rotervaring met TAP Portugal en ik kan je vertellen dat het niet meevalt als je moet proberen in het Portugees (als je dat niet spreekt) je geld terug te halen.